Skip to main content
Beantwoord

Duo sim deblokkeren

  • 6 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

Ik maak gebruik van een duo sim in mijn telefoon en laptop. Nu vroeg de sim in de laptop om de pincode, maar om de een of andere reden accepteerde hij in de laptop mijn pincode niet en is hij nu geblokkeerd. In Mijn Odido is hij echter niet geblokkeerd en mijn telefoon doet het ook nog gewoon. Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Aziraphale

Pharwin van Odido schreef:

@Aziraphale Heeft de simkaart voorheen wel in je laptop gewerkt? Kun je anders de simkaart opnieuw in je laptop plaatsen? Of desnoods de simkaart in je toestel plaatsen om te checken of je dan met de pincode de simkaart wel kunt unlocken? Ik ben erg benieuwd! 

@Pharwin van Odido Ik heb het voor elkaar! Toen ik de simkaart uit mijn laptop in mijn telefoon stopte, werd ik direct gevraagd om de PUK code en kon ik een nieuwe pincode instellen. Het doet het gelukkig weer.

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Aziraphale, dat is wel gek en de reden hiervoor durf ik ook niet te zeggen. Laten we samen een poging wagen tot een oplossing! Wat is de reden dat je het idee kreeg dat de simkaart was geblokkeerd? Kreeg je dat ergens te zien? Weet je zeker dat je gebruikmaakt van de DUO-sim in je laptop? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***4552. Daarbij zie ik dat je gebruikmaakt van een DUO-sim. Echter, zie ik dat deze gewoon is geactiveerd. Je kunt proberen om de pin- of pukcode op te vragen via onze website: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode of gemakkelijk via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim

Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 8 oktober 2024

Hallo Pharwin,

 

Ik zie hetzelfde als jij in mijn account, maar krijg het onderstaande beeld op mijn laptop nadat hij vond dat ik 3 keer de verkeerde pin ingevoerd had. Ik heb echter gewoon de pin van de DUO-sim gebruikt, dus ik heb geen idee hoe dit kan.

 

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Aziraphale Heeft de simkaart voorheen wel in je laptop gewerkt? Kun je anders de simkaart opnieuw in je laptop plaatsen? Of desnoods de simkaart in je toestel plaatsen om te checken of je dan met de pincode de simkaart wel kunt unlocken? Ik ben erg benieuwd! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 10 oktober 2024
Pharwin van Odido schreef:

@Aziraphale Heeft de simkaart voorheen wel in je laptop gewerkt? Kun je anders de simkaart opnieuw in je laptop plaatsen? Of desnoods de simkaart in je toestel plaatsen om te checken of je dan met de pincode de simkaart wel kunt unlocken? Ik ben erg benieuwd! 

@Pharwin van Odido Ik heb het voor elkaar! Toen ik de simkaart uit mijn laptop in mijn telefoon stopte, werd ik direct gevraagd om de PUK code en kon ik een nieuwe pincode instellen. Het doet het gelukkig weer.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Aziraphale Fijn dat het is gelukt! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen