Skip to main content

eSIM hardwarevereisten


Hallo, ik overweeg om een eSIM te nemen bij Odido. Sommige telecomaanbieders hier vereisen dat de telefoon die ik heb gekocht uit Europa komt om eSIM te kunnen gebruiken.

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een iPhone 15 die in Azië is gekocht te gebruiken en of deze compatibel zal zijn met de eSIM van Odido voor Nederland?

Uitgelichte reactie

6 februari 2024

Of course English is totally fine! If you have a subscription and you are not satisfied with it? Then you can cancel the subscription within 14 days without any consequences. Is the eSim not working properly? Then you can always exchange the eSim for a physical SIM card. Please let me know if there's anything else I can do for you? 😊

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Milch, van harte welkom op de Community! Tof dat je kijkt naar een eSIM bij ons. We hebben eSIM getest op buitenlandse toestellen en eSIM werkt. Maar houdt wel rekening met het volgende, voordat je eSIM aanschaft: mocht je wel problemen ervaren met je eSIM in dit buitenlandse toestel, dan kunnen we geen ondersteuning bieden.

Laat je het me weten of je voor eSIM gaat? 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 februari 2024

Marciano, ik hoop dat het goed is om Engels te gebruiken. Mijn Nederlands is slecht. Daarom zal ik Engels gebruiken om de kans op misverstanden van mijn kant weg te nemen.

 

mocht je wel problemen ervaren met je eSIM in dit buitenlandse toestel, dan kunnen we geen ondersteuning bieden.

 

So in this case, where I signed up for a 1 year contract - how would that work? I believe Odido do not have any monthly plan, hence in the event that something goes wrong with my eSIM (and no support can be provided as you mention), will I still be allowed to terminate my 1 year contract early without penalty?


Johrick van Odido
Forum|alt.badge.img+3

Of course English is totally fine! If you have a subscription and you are not satisfied with it? Then you can cancel the subscription within 14 days without any consequences. Is the eSim not working properly? Then you can always exchange the eSim for a physical SIM card. Please let me know if there's anything else I can do for you? 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen