Een paar weken geleden was er opeens 10 euro van mijn prepaid beltegoed weg, terwijl er van mijn internet S bundel niks afgeschreven werd. Totaal niet inzichtelijk bij Odido prepaid waar je geld blijft.
Een verlenging van mijn internet S bundel kon ik steeds regelen op het moment dat ik hem weer wilde hebben en dat ging dus niet automatisch (wilde ik ook niet).
Nu blijkt opeens ongevraagd automatisch geld van mijn prepaid beltegoed afgeschreven voor een nieuwe internet S bundel!! ik wilde dit nu nog niet. Het is NIET door mij op automatisch gezet, ik heb dat net ook gauw weer uit gezet.
maar wordt nu wel door Odido bepaald dat die bundel nu al ingaat. En ze adverteren met dat jij zelf alles bepaald??? mooi niet dus
Odido doet ongevraagd rare dingen, al eerder problemen gehad en ik vertrouw het niet meer, tijd om over te stappen zodra ik in de gelegenheid ben.
met vriendelijke groet
Jet
Beste antwoord door Hnuys
Pharwin van Odido schreef:
Hoi @Hnuys ik snap heel goed dat het je stoort, excuses voor het ongemak. Het lijkt erop dat alles nu wel goed staat ingesteld. De kosten van € 7,50 heb ik zojuist laten bijschrijven bij je tegoed. Ik kon geen kommagetal invoeren, dus ik heb 'm in dit geval in jouw voordeel naar boven afgerond (€ 8,00). Wel zo fijn. Ook heb je per sms een bevestiging ontvangen en je ziet meteen in je Mijn Odido account terug dat het tegoed is bijgeschreven, klopt dat?
Mocht het in de toekomst nog een keer voorkomen, wil je het dan laten weten in dit topic? Dan kunnen een ticket voor je aanmaken, zodat het onderzocht kan worden. Komt helemaal goed!
Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. De community is er voor je!
Hallo Pharwin,
Ja het is bijgeschreven, hartlijk bedankt.
Ik kijk het nog weer even aan, maar als dit soort dingen regelmatig blijven gebeuren stop ik ermee.
Hoi Jet, leuk dat je Prepaid gebruikt! Wat apart dat er een nieuwe internet S bundel is aangeschaft zonder dat je dit wilde. Ik denk niet dat we rare dingen doen, maar er kan natuurlijk altijd iets niet helemaal lekker lopen. Je kan overstappen of ik kan met je meekijken. Zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode en huisnummer in je profiel. Dan komt het helemaal goed! 😄
Aanvulling: de nieuwe S internet bundel was zonder mijn toestemming van mijn prepaid beltegoed afgehaald!!?Daarvoor koos ik altijd zelf het moment van aanschaffen en betaalde via Ideal, is ook terug te zien.
Jullie systeem heeft dus blijkbaar toen t automatisch betalen/afschrijven uit mijn prepaid beltegoed weer aangezet. Daarvoor stond dat niet automatisch. Dat blijkt ook uit de betalingen via Ideal handmatig.
Hey @Hnuys dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je Internetbundel S aan staat, alleen dat die niet maandelijks wordt verlengd. Klopt dat? Ik zie ook geen automatische betalingen terug. Als ik het goed begrijp, is het dus éénmalig ongevraagd uit je tegoed gegaan? Zal ik de kosten voor de bundel van € 7,50 voor je vergoeden? Dan wordt het bedrag weer bij je tegoed bijgeschreven, wel zo fijn.
Laat je me weten of het ik het voor je in orde kan maken? Ik hoor het graag van je!
Hoi @Hnuys ik snap heel goed dat het je stoort, excuses voor het ongemak. Het lijkt erop dat alles nu wel goed staat ingesteld. De kosten van € 7,50 heb ik zojuist laten bijschrijven bij je tegoed. Ik kon geen kommagetal invoeren, dus ik heb 'm in dit geval in jouw voordeel naar boven afgerond (€ 8,00). Wel zo fijn. Ook heb je per sms een bevestiging ontvangen en je ziet meteen in je Mijn Odido account terug dat het tegoed is bijgeschreven, klopt dat?
Mocht het in de toekomst nog een keer voorkomen, wil je het dan laten weten in dit topic? Dan kunnen een ticket voor je aanmaken, zodat het onderzocht kan worden. Komt helemaal goed!
Hallo Pharwin,
Ja het is bijgeschreven, hartlijk bedankt.
Ik kijk het nog weer even aan, maar als dit soort dingen regelmatig blijven gebeuren stop ik ermee.
Hey @Hnuys uiteraard geen dank en graag gedaan! Mocht het issue weer spelen, laat het dan gerust weten in dit topic. Dan kunnen we het voor je laten onderzoeken!
Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan vooral weten. De community staat voor je klaar. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 🙌
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.