Goedemiddag Odido,
Ik wilde vorig weekend een verlenging van 2 abonnementen doen en daarbij gebruik maken van de haastmakersdeals die nu gelden. Echter bij de Odido-store kwam men tijden het valideren met de mededeling dat zij de verlenigng niet konden afronden ivm een melding in het systeem. Er werd mij vriendelijk uitgelegd dat zij in de winkel niets konden, maar dat ik dit moest opnemen met de klantenservice.
Ik heb maandag de klantenservice gebeld en na 28 minuten in de wacht te hebben gestaan gelukkig iemand aan de lijn gekregen. Na uitleg werd ik doorgeschakeld naar een andere afdeling welke mij keurig heeft tewoord gestaan. Uiteindelijk kwam men er achter dat ik dus een bewindvoeringscode aan mijn naam gekoppeld heb gekregen. Dit is geheel onterecht!
Ik heb nog nooit te maken gehad met schuldhulpverlening, bewindvoering of dergelijk.
Angelina van de klantenservice vond het ook al erg vreemd omdat er naast de code geen enkele documentatie of andere bemerking te zien is in het systeem van Odido.
Volgens haar is het dan ook een fout in het systeem, maar kan zij daar niets aan veranderen en gaf mij het advies om de schuldhulp@odido.nl aan te schrijven. Helaas nog geen enkele reactie mogen vernemen.
Ik vind het een erg kwalijke zaak. Dit is niet iets onschuldigs. Schulhulperlening en bewindvoering zijn geen kleine issues en hiermee dient verantwoord mee omgegaan te worden. Zowel voor de mensen die dit nodig hebben als de mensen die door dit soort fouten hinder en last ondervinden.
Ik denk niet dat het goped is als er zo lichtzinning met deze onderwerpen wordt omgegaan. Zeker niet als ik lees hoeveel mensen hier dus last van hebben en wat hoe veel werk het is om dit te corrigeren.
Kan iemand van Odido hier aub mee aan de slag gaan zodat ik nog gebruik kan maken van de haastmakersdeals?
Of mij de garantie geven dat ik alsnog de gewenste deal kan maken nadat deze verlopen is?
Aangezien dit een fout is vanuit Odido zou ik graag deze toezegging krijgen.
Ik zou het liefste bij Odido blijven. Zeker omdat ik al klant ben vanaf het moment dat BEN voor de eerste keer actief werd in Nederland, dus al een klant vanaf 1998! maar als dit issue niet snel wordt opgelost en ik niet meer van de haastmakersdeal gebruik kan maken weet ik niet of ik blijf.
Ik verneem graag snel hoe dit wordt opgelost.
Met vriendelijke groet,
Mick