Mijn vrouw en ik zijn momenteel in Turkije en we hebben allebei de “Internet op Reis M-pas MP3” bundel van Odido actief. Deze bundel werkte eerder deze vakantie gewoon in Turkije, maar sinds we terug zijn gekomen van een boottochtje langs Griekenland krijgen we nu allebei in de app de melding:
“Niet actief in het huidige land”
De bundel is nog geldig en er staat dat er nog genoeg MB’s beschikbaar zijn. Ook onze NL-bundels en EU-data staan op “niet actief in het huidige land”. Roaming staat aan en we hebben al opnieuw opgestart en handmatig van netwerk gewisseld, maar niets helpt.
Het lijkt alsof de bundel administratief is vastgelopen of geblokkeerd na het wisselen van land. weten jullie hoe dit kan of een oplossing? Bellen vanuit hier naar NL is erg duur met het staan in een wachtrij. Kan Odido dit controleren en oplossen voor mij en mijn vrouw?
Alvast bedankt!
Groet
Beste antwoord door Marciano van Odido
Goedemorgen, ik hoop dat jij en je vrouw genieten in Turkije! Ik snap volkomen dat jullie weer online willen zijn en daar help ik graag bij. Zet je snel voor beide abonnementen de volgende gegevens in je profiel: volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik heb alvast meegekeken naar het nummer **34 en ik zie in ieder geval wel dat de laatste verbinding in Turkije was en ik zie ook de MP3 bundel. Echter als ik zoek naar bundels in Turkije zou je de MP2 moeten hebben. De MP3 kan ik niet activeren. Probeer allereerst eens de netwerkinstellingen te resetten via de instellingen van je telefoon. Hiermee maak je opnieuw verbinding met 1 van de juiste netwerken in Griekenland. Dit zijn Hellenic, NOVA en Vodafone.
Mocht dit niet helpen, lukt het dan om (op de wifi) via deze pagina in Mijn Odido de MP2-pas te kopen?
Laat je het me weten? Ook als je je profiel hebt ingevuld. Dan kijk ik graag met jullie mee. Desnoods kan ik de nieuwe bundels voor jullie activeren. Mocht dit nodig zijn, laat me dan ook alvast weten welke jullie zouden willen. Dan komt het helemaal goed!
Goedemorgen, ik hoop dat jij en je vrouw genieten in Turkije! Ik snap volkomen dat jullie weer online willen zijn en daar help ik graag bij. Zet je snel voor beide abonnementen de volgende gegevens in je profiel: volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik heb alvast meegekeken naar het nummer **34 en ik zie in ieder geval wel dat de laatste verbinding in Turkije was en ik zie ook de MP3 bundel. Echter als ik zoek naar bundels in Turkije zou je de MP2 moeten hebben. De MP3 kan ik niet activeren. Probeer allereerst eens de netwerkinstellingen te resetten via de instellingen van je telefoon. Hiermee maak je opnieuw verbinding met 1 van de juiste netwerken in Griekenland. Dit zijn Hellenic, NOVA en Vodafone.
Mocht dit niet helpen, lukt het dan om (op de wifi) via deze pagina in Mijn Odido de MP2-pas te kopen?
Laat je het me weten? Ook als je je profiel hebt ingevuld. Dan kijk ik graag met jullie mee. Desnoods kan ik de nieuwe bundels voor jullie activeren. Mocht dit nodig zijn, laat me dan ook alvast weten welke jullie zouden willen. Dan komt het helemaal goed!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.