Skip to main content
Beantwoord

Afgekocht

dRichardK

Ik heb gisteren mijn abonnement afgekocht, maar ik heb nog geen bevestiging daar van ontvangen. 

Kan iemand kijken of het goed verwerkt is.?

Beste antwoord door dRichardK

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Richard, een bevestiging is natuurlijk wel zo fijn! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er vanochtend 2 e-mails zijn verstuurd naar d***k@p**l.com over de afkoop en het overzetten van je nummer. Heb je deze ontvangen en is alles hiermee in orde? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je! 😄

Klopt, ik had contact opgenomen met mijn nieuwe provider i.v.m. nummerbehoud. Aangezien dit misschien problemen zou opleveren.

Bedankt voor het nakijken

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Richard, een bevestiging is natuurlijk wel zo fijn! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er vanochtend 2 e-mails zijn verstuurd naar d***k@p**l.com over de afkoop en het overzetten van je nummer. Heb je deze ontvangen en is alles hiermee in orde? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je! 😄

dRichardK
  • Auteur
  • 347 reacties
  • Antwoord
  • 2 juni 2025
Marciano van Odido schreef:

Klopt, ik had contact opgenomen met mijn nieuwe provider i.v.m. nummerbehoud. Aangezien dit misschien problemen zou opleveren.

Bedankt voor het nakijken

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Richard, fijn om te lezen. Graag gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen