Skip to main content
Beantwoord

Klacht: onnodig herhaaldelijk bellen door Odido sales

  • 26 mei 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Odido,

Ik ben de afgelopen weken wel 6 tot 7 keer gebeld door het 06-nummer dat eindigt op 1400 met de poging om mij iets te verkopen. Vandaag weer! Waaronder verlengen van een bestaande abonnement en glasvezel.

Stop ermee! Het bandje met ‘recht van verzet’ wordt niet ingestart door jullie opdringerige telefonisten en ze zijn zeer moeilijk te verstaan.

Ik heb al 3x keer gebeld naar het gratis nummer en steeds 20 minuten in de wacht gehangen in de hoop om iemand hierover te spreken, maar helaas. Geen verbinding! De optie ‘spreek met een adviseur’ bestaat ook niet in jullie menu!

Moet ik zover gaan dat ik mijn abonnementen bij jullie stopzet, vanwege jullie opdringerige gedrag?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@BlimpKizit, van harte welkom op onze community! Wow, dat is aardig vaak. Ik snap heel goed dat je hier gek van wordt. Je abonnement stopzetten zal niet nodig zijn, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als je niet door ons gebeld wilt worden, kun je dit aangeven via de privacyinstellingen van je Mijn Odido account. Echter, kan het soms even duren voordat dit volledig in onze systemen verwerkt is, waardoor je in de tussentijd nog gebeld kan worden. 

Als je liever een snellere manier wilt, kan ik een verzoek indienen dat je nummer uit ons belsystem wordt verwijderd. Op deze manier wordt je ook niet meer door ons gebeld, wel zo fijn. Zou je dat willen? Ik zie in je profielgegevens dat alleen je geboortedatum nog ontbreekt. Zou je die voor mij willen invullen en kan je een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Zodra alles overeenkomt, kan ik direct voor je aan de slag gaan! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4683 reacties
  • Antwoord
  • 27 mei 2025

Hoi ​@BlimpKizit, van harte welkom op onze community! Wow, dat is aardig vaak. Ik snap heel goed dat je hier gek van wordt. Je abonnement stopzetten zal niet nodig zijn, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als je niet door ons gebeld wilt worden, kun je dit aangeven via de privacyinstellingen van je Mijn Odido account. Echter, kan het soms even duren voordat dit volledig in onze systemen verwerkt is, waardoor je in de tussentijd nog gebeld kan worden. 

Als je liever een snellere manier wilt, kan ik een verzoek indienen dat je nummer uit ons belsystem wordt verwijderd. Op deze manier wordt je ook niet meer door ons gebeld, wel zo fijn. Zou je dat willen? Ik zie in je profielgegevens dat alleen je geboortedatum nog ontbreekt. Zou je die voor mij willen invullen en kan je een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Zodra alles overeenkomt, kan ik direct voor je aan de slag gaan! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen