Skip to main content
Beantwoord

Contractovername


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb 3 weken geleden een contractovername aangevraagt maar het is nog steeds niet geregeld hoelang gaat dat duren als ik bel zeggen ze dat het binnen 2 weken geregeld wordt maar het is al 3 weken veder met izzi kom ik ook nie veder 

Beste antwoord door RobM21

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@RobM21 dank voor het aanvullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad de aanvraag voor een contractovername terug. Echter, konden ze dit niet in behandeling nemen, omdat er nog wat documenten ontbraken. Dit was het laatste wat er naar je was gemaild over de contractovername: 

We hebben je aanvraag voor contractovername in behandeling, met referentienummer 77396502. Het gaat om het contract met mobiel nummer [afgeschermd]. De aanvraag was niet volledig

Voordat we de aanvraag kunnen uitvoeren, hebben we dit van je nodig:
 
• Geldig kopie legitimatie nieuwe klant met leesbare gegevens *(zorg dat het burgerservicenummer en de pasfoto zijn gemaskeerd)
*Let op! ‘Burgerservicenummer’ is niet hetzelfde als ‘Documentnummer’

 
Om te voldoen aan de regelgeving omtrent gegevensbescherming, willen we je erop wijzen dat we kopieën van legitimatiebewijzen niet mogen opslaan. Als we de kopieën niet volledig en correct ontvangen, worden ze uit ons systeem verwijderd. Dit is de reden waarom we je vragen alle documenten opnieuw aan te leveren om de overdracht te voltooien. Tips over hoe je veilig een kopie van je identiteitsbewijs kunt maken en gegevens kunt maskeren, vind je op deze website. 

Vandaar dat de contractovername ook niet meer heeft plaatsgevonden. Gaat het lukken om een kopie van je ID-bewijs alsnog naar ons te mailen? Dat kan als reply om de mail. Mocht je de mail niet meer kunnen vinden, dien gerust een nieuw verzoek voor een contractovername in via onze website: https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/contractovername

Ik hoor het graag van je! 

Ik heb hem opnieuw ingediend en hoop dat het nu wel goed is was ook niet helemaal de juiste fotos maar heb ze als andwoord op de mail gestuurd hoop dat het nu snel geregeld is

Bekijk origineel

8 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@RobM21, van harte welkom op onze community! Excuses dat het nog niet is opgepakt, ik zoek de status van je aanvraag graag voor je uit! Op welke manier had je de Contractovername aangevraagd? Was dat via onze website? Ik zie dat je netjes je profielgegevens hebt ingevuld, dank hiervoor! Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum invullen in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken in je account! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hallo ​@RobM21, van harte welkom op onze community! Excuses dat het nog niet is opgepakt, ik zoek de status van je aanvraag graag voor je uit! Op welke manier had je de Contractovername aangevraagd? Was dat via onze website? Ik zie dat je netjes je profielgegevens hebt ingevuld, dank hiervoor! Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum invullen in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken in je account! 

Goedendag ik heb het via de odido app geregeld 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hallo ​@RobM21, van harte welkom op onze community! Excuses dat het nog niet is opgepakt, ik zoek de status van je aanvraag graag voor je uit! Op welke manier had je de Contractovername aangevraagd? Was dat via onze website? Ik zie dat je netjes je profielgegevens hebt ingevuld, dank hiervoor! Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum invullen in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken in je account! 

Als het goed is zou de datum correct moetten zijn nu

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@RobM21 dank voor het aanvullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad de aanvraag voor een contractovername terug. Echter, konden ze dit niet in behandeling nemen, omdat er nog wat documenten ontbraken. Dit was het laatste wat er naar je was gemaild over de contractovername: 

We hebben je aanvraag voor contractovername in behandeling, met referentienummer 77396502. Het gaat om het contract met mobiel nummer [afgeschermd]. De aanvraag was niet volledig

Voordat we de aanvraag kunnen uitvoeren, hebben we dit van je nodig:
 
• Geldig kopie legitimatie nieuwe klant met leesbare gegevens *(zorg dat het burgerservicenummer en de pasfoto zijn gemaskeerd)
*Let op! ‘Burgerservicenummer’ is niet hetzelfde als ‘Documentnummer’

 
Om te voldoen aan de regelgeving omtrent gegevensbescherming, willen we je erop wijzen dat we kopieën van legitimatiebewijzen niet mogen opslaan. Als we de kopieën niet volledig en correct ontvangen, worden ze uit ons systeem verwijderd. Dit is de reden waarom we je vragen alle documenten opnieuw aan te leveren om de overdracht te voltooien. Tips over hoe je veilig een kopie van je identiteitsbewijs kunt maken en gegevens kunt maskeren, vind je op deze website. 

Vandaar dat de contractovername ook niet meer heeft plaatsgevonden. Gaat het lukken om een kopie van je ID-bewijs alsnog naar ons te mailen? Dat kan als reply om de mail. Mocht je de mail niet meer kunnen vinden, dien gerust een nieuw verzoek voor een contractovername in via onze website: https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/contractovername

Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 20 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@RobM21 dank voor het aanvullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad de aanvraag voor een contractovername terug. Echter, konden ze dit niet in behandeling nemen, omdat er nog wat documenten ontbraken. Dit was het laatste wat er naar je was gemaild over de contractovername: 

We hebben je aanvraag voor contractovername in behandeling, met referentienummer 77396502. Het gaat om het contract met mobiel nummer [afgeschermd]. De aanvraag was niet volledig

Voordat we de aanvraag kunnen uitvoeren, hebben we dit van je nodig:
 
• Geldig kopie legitimatie nieuwe klant met leesbare gegevens *(zorg dat het burgerservicenummer en de pasfoto zijn gemaskeerd)
*Let op! ‘Burgerservicenummer’ is niet hetzelfde als ‘Documentnummer’

 
Om te voldoen aan de regelgeving omtrent gegevensbescherming, willen we je erop wijzen dat we kopieën van legitimatiebewijzen niet mogen opslaan. Als we de kopieën niet volledig en correct ontvangen, worden ze uit ons systeem verwijderd. Dit is de reden waarom we je vragen alle documenten opnieuw aan te leveren om de overdracht te voltooien. Tips over hoe je veilig een kopie van je identiteitsbewijs kunt maken en gegevens kunt maskeren, vind je op deze website. 

Vandaar dat de contractovername ook niet meer heeft plaatsgevonden. Gaat het lukken om een kopie van je ID-bewijs alsnog naar ons te mailen? Dat kan als reply om de mail. Mocht je de mail niet meer kunnen vinden, dien gerust een nieuw verzoek voor een contractovername in via onze website: https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/contractovername

Ik hoor het graag van je! 

Ik heb hem opnieuw ingediend en hoop dat het nu wel goed is was ook niet helemaal de juiste fotos maar heb ze als andwoord op de mail gestuurd hoop dat het nu snel geregeld is


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@RobM21, wat goed dat je 'm opnieuw hebt ingediend! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie de nieuwe aanvraag inderdaad terug. Het ligt nu bij de afdeling die hierover gaat. De verwerkingstijd is momenteel 4 werkdagen, je kunt uiterlijk binnen 4 werkdagen een reactie per mail verwachten met meer duidelijkheid! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemiddag ​@RobM21, wat goed dat je 'm opnieuw hebt ingediend! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie de nieuwe aanvraag inderdaad terug. Het ligt nu bij de afdeling die hierover gaat. De verwerkingstijd is momenteel 4 werkdagen, je kunt uiterlijk binnen 4 werkdagen een reactie per mail verwachten met meer duidelijkheid! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Top heb via de mail die ik had gekregen over een ontbrekend document de fotos erbij gezet dus zou moetten kloppen nu


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rob, super! Laat je het me weten als alles is afgerond? We blijven graag op de hoogte! 😊


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen