Beantwoord
Abonnementskosten na wijziging en Mijn Odido
Goede dag,
mijn naam is Maja en na een gesprek met odido kreeg ik op 17.2 een e-mail op mijn e-mailadres `aandachtplus` van odido dat mijn mobiele abonnement was verlaagd van 10 naar 2 GB, wat betekent dat ik in plaats van 17.80 (aangezien ik geen data gebruik), ca. € 12,- zou gaan betalen per maand (en dat ik het nog elke maand kan omzetten naar prepaid).
Toen werd mij verteld dat het vanaf die dag zou werken.
Toen vroeg ik u om het naar mijn e-mailadres bij Gmail te sturen, omdat ik dat Yahoo-e-mailadres al een tijdje niet meer heb gebruikt. Een van uw collega's met wie ik sprak, zei dat ze het zeker zou doen. Ik heb die e-mail echter niet ontvangen.
Na lang zoeken lukte het me om in te loggen op dat Yahoo-e-mailadres. Daar zag ik dat er daadwerkelijk een e-mail was binnengekomen met de melding dat mijn abonnement was verlaagd.
Vandaag keek ik echter naar mijn bankrekening en zag dat er opnieuw 17,80 euro van mijn rekening was afgeschreven, in plaats van de ca. 12 euro die een nieuw abonnement kost.
Kunt u mij alsjublieft uitleggen waarom?
Helaas zit ik nu al 10 dagen ziek thuis en kan ik niet praten vanwege keelpijn en hoest. Ik kan alleen maar schrijven, daarom schrijf ik hier, want ich kann geen emailadresse van odido vinden.
Ten tweede kan ik niet inloggen op mijn account bij Odido. nl. Wanneer ik inlog en mijn abonnement wil bekijken, krijg ik deze zin: Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder deze eerst en probeer het over 30 minuten opnieuw.
Wat moet ik hier precies verwijderen zodat ik toegang krijg tot mijn huidige abonnement?
Alvast bedankt voor uw antwoord, mfg, maja
Beste antwoord door Occaj
Grote kans dat het de factuur nog was van afgelopen februari. Hier betaal je nog de oude abonnementskosten.
Betreft je vraag over je account, zoals
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.