Skip to main content
Beantwoord

Data in de Verenigde Staten/Zwitserland

• 4 maart 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

• is Prince of Content
  • 60 reacties

Ik heb een Unlimited plus abonnement bij jullie lopen. Een van de redenen hiervoor is dat ik regelmatig (zo'n 2 tot 4 keer jaar) in de Verenigde Staten of Zwitserland ben en geen extra kosten wil hebben voor de data. De databundel van 60 GB is meestal meer dan voldoende voor het bezoek. 

Wat ik me eigenlijk af vroeg is over welke periode de data gerekend wordt. Is dit voor 1 maand, dus bijvoorbeeld van 1 juni t/m 30 juni of 31 dagen vanaf het moment van aankomst? Ik ga in oktober/november wederom naar de VS en dan kan ik daar rekening mee houden.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Bigoak, gaaf dat je zovaak per jaar in de Verenigde Staten en Zwitserland bent! Unlimited Plus is dan een goede keuze. Ik heb je bundel er meteen bijgepakt en ik zie dat jouw abonnement op de 3e van de maand van start is gegaan. Jouw nieuwe bundel gaat dus elke maand op de 3e van de nieuwe maand in. Op deze pagina in Mijn Odido kan je precies bijhouden hoeveel dagen en uur het nog duurt, voordat je nieuwe bundel van start gaat. Zie ook de afbeelding hieronder.

Heb je zo voldoende duidelijkheid? Mocht je nog andere vragen hebben, zet dan ook nog je volledige naam, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan hebben we de volledige verificatie gedaan en kan ik in de toekomst ook direct met je meekijken! đŸ˜„

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Bigoak, gaaf dat je zovaak per jaar in de Verenigde Staten en Zwitserland bent! Unlimited Plus is dan een goede keuze. Ik heb je bundel er meteen bijgepakt en ik zie dat jouw abonnement op de 3e van de maand van start is gegaan. Jouw nieuwe bundel gaat dus elke maand op de 3e van de nieuwe maand in. Op deze pagina in Mijn Odido kan je precies bijhouden hoeveel dagen en uur het nog duurt, voordat je nieuwe bundel van start gaat. Zie ook de afbeelding hieronder.

Heb je zo voldoende duidelijkheid? Mocht je nog andere vragen hebben, zet dan ook nog je volledige naam, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan hebben we de volledige verificatie gedaan en kan ik in de toekomst ook direct met je meekijken! đŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen