Skip to main content
Beantwoord

Annuleren verlenging Sim Only

• 8 februari 2025
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb pas geleden per ongeluk mijn abonnement verlengd naar Sim Only, dat was niet de bedoeling ik vind geen mogelijkheid om het te annuleren.  bestelnummer 229031056

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Haydrion, ik hoop allereerst dat je een goed weekend hebt gehad. Ongelukjes gebeuren en geen zorgen, dit overkomt de beste van ons! Ik heb je bestelling er meteen bijgepakt en ik zie dat mijn collega de verlenging innmiddels heeft geannuleerd. Is alles in orde of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je! đŸ˜„

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Haydrion, ik hoop allereerst dat je een goed weekend hebt gehad. Ongelukjes gebeuren en geen zorgen, dit overkomt de beste van ons! Ik heb je bestelling er meteen bijgepakt en ik zie dat mijn collega de verlenging innmiddels heeft geannuleerd. Is alles in orde of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je! đŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen