Skip to main content
Beantwoord

Vervanging simkaart

  • 4 februari 2025
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd en vandaag ontvangen maar het lukt mij niet om hem te activeren en online lukt het niet, ook niet met de chatbot. Mijn 'oude' simkaart werkt nog maar ik zou graag willen dat deze geactiveerd wordt. Hoop dat jullie mij kunnen helpen hierbij.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Brigitte24 

De snelste manier om dit te regelen is om morgen even langs een Odido winkel te gaan.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21706 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025

Hallo ​@Brigitte24 

De snelste manier om dit te regelen is om morgen even langs een Odido winkel te gaan.


  • Auteur
  • Debutant
  • 1 reactie
  • 4 februari 2025

Dank je wel voor het snelle antwoord ​@Waqqas 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen