Skip to main content
Beantwoord

21-12-2024 PrePaid Surprise gewonnen

Hallo,

Op 21-12-2024 heb ik meegedaan met de prepaid surprise actie. Ik laadde telefoon op met nieuw beltegoed en deed mee met de wedstrijd. Ik won de smart tv! Ik heb tot op heden niets mogen ontvangen. Er is al drie keer beloofd dat ik teruggebeld zou worden en heb tot op heden gewoon helemaal niets gehoord. Ik ben zeer teleurgesteld in jullie en vind dit schandalig. Ik heb een sms ontvangen dat ik de tv gewonnen heb. Vervolgens digitaal ook mijn adresgegevens doorgegeven. Ik zou de prijs binnen 5 werkdagen ontvangen. Heb inmiddels 3 x contact gehad en 3 x is beloofd dat er contact opgenomen zou worden.

Nu nog steeds niets gehoord of ontvangen. Gaan jullie zo met jullie klanten om? 

Ik heb bestanden waarop te zien is dat R. uit Weert  de smart tv gewonnen heeft.

Dit wordt rechtsbijstand en radar als ik helemaal niets meer hoor.

Ruud Roosen uit Weert

Beste antwoord door RuudRoosen

Marciano van Odido schreef:

Goedemiddag Ruud, ik zie in de Track & Trace dat je prijs gisteren bezorgd is. Hoe bevalt je nieuwe TV? Heb je al de kans gehad om 'm aan te sluiten? Ik ben erg benieuwd! 😊

Hallo Marciano 🥳

Het is feest in huize Roosen! Hartelijk bedankt voor jouw actie in deze. En ook ​@eric bedankt. Nooit iets gewonnen en de tv is geweldig! Dit weekend gaan we hem installeren. Bedankt!

Groet Ruud en Ank

Bekijk origineel

10 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 februari 2025

De datum staat niet goed en ik kan het niet corrigeren: ik deed mee met de pre paid surprise actie op 21-12-2024 . 

Ruud Roosen uit Weert

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9313 reacties
  • 1 februari 2025

Gefeliciteerd met je prijs! Komt vast goed.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 1 februari 2025
eric schreef:

Gefeliciteerd met je prijs! Komt vast goed.

Waar komt deze wijsheid vandaan? Want tot op heden niets gehoord?

Ruud Roosen

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ruud, van harte welkom op de Community. Gaaf dat je meedoet met PrePaid Surprise en ook nog hebt gewonnen en een TV, wat een mooie prijs. Gefeliciteerd! Minder fijn dat je 'm nog niet hebt ontvangen en dat niemand contact met je heeft opgenomen. Excuses hiervoor en geen zorgen, daar ga ik verandering in brengen. ​@eric's wijsheid komt uit ervaring. Hij weet dat ik vaker PrePaid Surprise prijzen alsnog op laat sturen. Zolang je je adresgegevens op tijd hebt ingevuld, komt het helemaal goed. Ik heb het inmiddels doorgezet en zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten! 😄

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 februari 2025

Hoi Ruud, van harte welkom op de Community. Gaaf dat je meedoet met PrePaid Surprise en ook nog hebt gewonnen en een TV, wat een mooie prijs. Gefeliciteerd! Minder fijn dat je 'm nog niet hebt ontvangen en dat niemand contact met je heeft opgenomen. Excuses hiervoor en geen zorgen, daar ga ik verandering in brengen. ​@eric's wijsheid komt uit ervaring. Hij weet dat ik vaker PrePaid Surprise prijzen alsnog op laat sturen. Zolang je je adresgegevens op tijd hebt ingevuld, komt het helemaal goed. Ik heb het inmiddels doorgezet en zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten! 😄

Hallo Marciano,

Ik ben zeer verheugd met jouw antwoord! Ik heb de adresgegevens meteen opgegeven en daarna nog 2 keer. Het zou goed moeten komen dus. Mijn dank voor jouw genomen actie in deze. Ik zie uit naar de reactie. 

Met vriendelijke groet,

Ruud Roosen

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Ruud, superfijn om te lezen en uiteraard graag gedaan! Ik heb zojuist de bevestiging gehad dat je vraag is doorgezet naar de juiste persoon en er is me een snel antwoord beloofd. Je hoort binnenkort meer van me. Voor nu wens ik je alvast een hele fijne avond! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ruud, daar ben ik weer met heel goed nieuws! Ik heb zojuist vernomen dat jouw prijs naar je onderweg is en PostNL verwacht jouw pakket vandaag tussen 13:30 en 15:30 uur te bezorgen. De T&T heb ik via een privébericht naar je gestuurd, zodat je deze in de gaten kan houden voor updates. Ben je vanmiddag thuis om 'm aan te nemen? Ik ben héél benieuwd wat je van je nieuwe TV vindt en ik hoor het graag als je 'm in handen hebt! 😄

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Ruud, ik zie in de Track & Trace dat je prijs gisteren bezorgd is. Hoe bevalt je nieuwe TV? Heb je al de kans gehad om 'm aan te sluiten? Ik ben erg benieuwd! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Hallo Marciano 🥳

Het is feest in huize Roosen! Hartelijk bedankt voor jouw actie in deze. En ook ​@eric bedankt. Nooit iets gewonnen en de tv is geweldig! Dit weekend gaan we hem installeren. Bedankt!

Groet Ruud en Ank

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Ruud, dit noem ik pas écht een goede ochtend. Dat is een heel fijn bericht om de dag mee te starten. Superfijn dat 'ie nu al bevalt en mooi op tijd voor het weekend. Uiteraard met alle plezier geholpen en mochten jullie in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Je weet ons te vinden en we staan altijd voor je klaar. Voor nu wens ik jullie alvast een heel fijn weekend, feest lekker door en geniet van jullie nieuwe TV! 😍

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen