Skip to main content
Beantwoord

Sim Only verlenging abonnement annuleren

• 29 januari 2025
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vandaag mijn sim only contract verlengd maar achteraf toch de verkeerde keuze gemaakt. Wil toch meer data, alleen het tarief van het verlengaanbod telt niet als ik ophoog l waardoor ik veel meer ga betalen dan in mijn oude situatie met evenveel data (ook bij Odido). Daarom wil ik mijn verlenging annuleren, zodat ik in ieder geval terug ben naar mijn oude situatie. Helaas lukt dit na 2x telefonisch contact met de klantenservice nog steeds niet.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen?

Beste antwoord door Jvl7

Marciano van Odido schreef:

Hoi J, van harte welkom op de Community en superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Meer data is natuurlijk altijd fijn. Verkeerde keuzes maken doen we allemaal wel eens, maar geen zorgen, ik help je met alle plezier met het annuleren van je verlenging. Normaal gesproken heb je geen bedenktijd op een verlenging van een Sim Only, maar ik zie dat mijn collega eerder al de verlenging geprobeerd heeft te annuleren. Ik zie inderdaad dat het niet is gelukt en dat je nieuwe abonnement nog steeds actief is, dus ook ik maak graag de uitzondering voor je om de verlenging te annuleren, zodat je straks van de juiste databundel plezier zal hebben. De annulering is al verwerkt, dus als je op deze pagina in Mijn Odido kijkt, zie je ook dat je vorige abonnement weer actief is. Deze staat nu namelijk onder 'Huidig’. Laat je het me weten of het is gelukt om je nieuwe verlenging te doen? Ik hoor het graag van je! 😄

Hi Marciano, bedankt voor je snelle hulp! Inmiddels heb ik verlengd met de juiste data. Fijne dag!

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi J, van harte welkom op de Community en superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Meer data is natuurlijk altijd fijn. Verkeerde keuzes maken doen we allemaal wel eens, maar geen zorgen, ik help je met alle plezier met het annuleren van je verlenging. Normaal gesproken heb je geen bedenktijd op een verlenging van een Sim Only, maar ik zie dat mijn collega eerder al de verlenging geprobeerd heeft te annuleren. Ik zie inderdaad dat het niet is gelukt en dat je nieuwe abonnement nog steeds actief is, dus ook ik maak graag de uitzondering voor je om de verlenging te annuleren, zodat je straks van de juiste databundel plezier zal hebben. De annulering is al verwerkt, dus als je op deze pagina in Mijn Odido kijkt, zie je ook dat je vorige abonnement weer actief is. Deze staat nu namelijk onder 'Huidig’. Laat je het me weten of het is gelukt om je nieuwe verlenging te doen? Ik hoor het graag van je! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 31 januari 2025
Marciano van Odido schreef:

Hi Marciano, bedankt voor je snelle hulp! Inmiddels heb ik verlengd met de juiste data. Fijne dag!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen J, uiteraard graag gedaan en superfijn om te lezen dat het is gelukt met je verlenging. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik jou ook een hele fijne dag! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen