Skip to main content
Beantwoord

Totaal geen informatie

  • 28 november 2024
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Brandon

Je reactie op mijn beoordeling geeft mij de indruk dat e.e.a. serieus genomen wordt.

Daar ben ik blij mee,   Frits

Beste antwoord door Momfert

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Frits, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Wat apart dat je telefoon het niet meer deed. Ik zie dat je verlenging goed is doorgekomen en ook nadat je contract is verlopen, loopt je abonnement gewoon door zodat je altijd bereikbaar bent. Hoe het komt dat het bij jou niet zo was, kan ik niet achterhalen en dit had niet mogen gebeuren. Excuses voor dit ongemak. 

Als je over 2 jaar met je nieuwe/huidige abonnement buiten je contractsperiode zit, weet ik zeker dat het wel goed zal gaan en dat je abonnement gewoon door zal lopen. Ik heb ook meteen met Brandon besproken dat we je een credit van € 10 willen aanbieden voor dit ongemak. Dit bedrag wordt verrekend met je volgende factuur en ik heb je hier zojuist een mail ter bevestiging van gestuurd. Ik hoop dat we je hier blij mee maken. Laat je het me weten als je de mail hebt ontvangen of als ik nog iets voor je kan doen? Ik hoor het graag van je! 😄

 

Uit jullie reactie blijkt dat jullie mijn bericht gelezen en begrepen hebt, voor mij staat er nu een dikke punt achter dit verhaal.

En de 10 euro is de kers op de taart,  dank daar voor

 

Met vriendelijke groet

Frits

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Frits, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Wat apart dat je telefoon het niet meer deed. Ik zie dat je verlenging goed is doorgekomen en ook nadat je contract is verlopen, loopt je abonnement gewoon door zodat je altijd bereikbaar bent. Hoe het komt dat het bij jou niet zo was, kan ik niet achterhalen en dit had niet mogen gebeuren. Excuses voor dit ongemak. 

Als je over 2 jaar met je nieuwe/huidige abonnement buiten je contractsperiode zit, weet ik zeker dat het wel goed zal gaan en dat je abonnement gewoon door zal lopen. Ik heb ook meteen met Brandon besproken dat we je een credit van € 10 willen aanbieden voor dit ongemak. Dit bedrag wordt verrekend met je volgende factuur en ik heb je hier zojuist een mail ter bevestiging van gestuurd. Ik hoop dat we je hier blij mee maken. Laat je het me weten als je de mail hebt ontvangen of als ik nog iets voor je kan doen? Ik hoor het graag van je! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 30 november 2024
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Frits, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Wat apart dat je telefoon het niet meer deed. Ik zie dat je verlenging goed is doorgekomen en ook nadat je contract is verlopen, loopt je abonnement gewoon door zodat je altijd bereikbaar bent. Hoe het komt dat het bij jou niet zo was, kan ik niet achterhalen en dit had niet mogen gebeuren. Excuses voor dit ongemak. 

Als je over 2 jaar met je nieuwe/huidige abonnement buiten je contractsperiode zit, weet ik zeker dat het wel goed zal gaan en dat je abonnement gewoon door zal lopen. Ik heb ook meteen met Brandon besproken dat we je een credit van € 10 willen aanbieden voor dit ongemak. Dit bedrag wordt verrekend met je volgende factuur en ik heb je hier zojuist een mail ter bevestiging van gestuurd. Ik hoop dat we je hier blij mee maken. Laat je het me weten als je de mail hebt ontvangen of als ik nog iets voor je kan doen? Ik hoor het graag van je! 😄

 

Uit jullie reactie blijkt dat jullie mijn bericht gelezen en begrepen hebt, voor mij staat er nu een dikke punt achter dit verhaal.

En de 10 euro is de kers op de taart,  dank daar voor

 

Met vriendelijke groet

Frits


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Frits, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Superfijn dat we het zo voor je hebben kunnen afronden en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen