Skip to main content
Beantwoord

eSIM activeert niet

  • 1 november 2024
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Ik heb zojuist mijn nieuwe telefoon opgezet en per ongeluk eerst mijn gewone sim naar esim laten overzetten tijdens het activeren van mijn nieuwe telefoon. Daarna heb ik pas de QR code van de brief gescant. Ik las op de website dat ik dan de oude moest verwijderen zodat de juiste esim werkt. Dat heb ik gedaan maar nu krijg ik mijn esim dus niet geactiveerd en zegt hij dat ik contact op moet nemen met de provider. Nu werkt mijn telefoon nummer dus niet. De esim activeren via de website lukt ook niet want ik moet blijkbaar eerst de extra verificatie aanzetten, het probleem is dat deze code naar mijn telefoon moet worden gestuurd maar ik kan mijn telefoon nummer dus niet gebruiken. Ook kan ik niet bellen naar de klantenservice. Hoe kan dit opgelost worden? 

Beste antwoord door SanneNL

Inmiddels opgelost in de Odido winkel.. nieuwe esim gekregen 

Bekijk origineel

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 november 2024

Inmiddels opgelost in de Odido winkel.. nieuwe esim gekregen 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Sanne, van harte welkom op de Community! Superfijn dat het inmiddels is opgelost met mijn colllega's in de shop en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne zondag! đŸ˜Š


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen