Hallo @JasperZy, van harte welkom op onze Community! Als het contract al buiten de contractperiode valt, is een contractovername niet mogelijk. Dan kun je namelijk gewoon een nieuw abonnement aanvragen met Nummerbehoud. Als ik het zo lees (en ik vermoed dat je het op die manier probeert), is dat je ingelogd bent met je account en dan Nummerbehoud probeert aan te vragen. Je account herkend dat het abonnement al bestaat en daarom adviseert om gewoon te verlengen. Je wilt het abonnement op naam van je ex-vriedin hebben? Dan kan zij het beste een nieuw abonnement aanvragen met Nummerbehoud. Dat zou moeten lukken.
Als dat niet lukt, kan ik eventueel dit abonnement voor je omzetten naar PrePaid (na een maand opzegtermijn). Dan is het nummer wel vrij voor overname door een nieuw contract. Alleen moet ik wel een extra verificatie uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik zal dan een sms verificatiecode naar het nummer versturen. Ook zie ik dat de laatse 4 cijfers van je bankrekeningnummer uit je profiel niet overeenkomen met wat er in ons systeem onder het nummer vermeld staat. Als je wilt dat het abonnement wordt omgezet naar PrePaid, kun je dan de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Dan zal ik daarna de code naar je versturen en de opzegging in orde maken.
Uiteraard raad ik je eerst aan om aan je ex-vriendin door te geven om een geheel nieuw abonnement af te sluiten met Nummerbehoud. Dat zou namelijk gewoon moeten werken!
Ik hoor het graag van je!