I recently purchased a SIM-only subscription that expires in 2026, but now I want to get a phone without having to pay for two separate SIMs. I tried modifying my SIM-only plan, but it says I can only make changes when there are four months remaining on my current subscription. Is there any way to switch to a mobile plan?
After I select a device it takes me to next page where it asks for number retention and when i enter my number it says :
An Odido subscription is already active on this number
The subscription for this issue cannot yet be added to your customer number. This is because the end date of the contract is more than 4 months in the future, or there is still an order for this issue in progress.
Is your sim only subscription allready 30 days or more old? Just choose a new subscription with phone on the Odido website and when you scroll down you will see the option verlengen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.