Hallo @Arti00, wat heerlijk dat je naar Indonesië bent vertrokken, heb je het naar je zin daar? Laten we samen naar een oplossing kijken! De omzetting naar PrePaid, kan ik zeker van afstand voor je in orde maken. Echter, raden we altijd aan om op de dag van overzetting, aangemeld te zijn op ons Nederlandse netwerk. Het is ook mogelijk vanuit het buitenland, maar mocht er iets fouts gaan, dan zit het netwek van de buitenlandse provider ertussen en wordt het lastig om het probleem op te lossen.
Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0992. Daarbij zie ik dat je al buiten je contract zit. Je hebt altijd een maand opzegtermijn, dus de omzetting kan ik op zijn vroegst voor je in orde maken op 06/10/24. Zou je het per die datum willen of later op een andere datum? Om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent, moet ik alleen nog even een extra verificatie bij je uitvoeren. Ik heb zojuist een verificatiecode per SMS naar je nummer verstuurd. Kun je die met mij delen en ook aangeven per wanneer je het abonnement omgezet wilt hebben? Dan ga ik dat voor je in orde maken!