Ik ben mijn sim kaart kwijt en bij mij kun je geen simkaart kopen .Normaal kontakt met dit bedrijf is onmogelijk want ik sta in een lange wachtrij via een telefoon die ik van iemand anders moet lenen . En via de website een chatrobot die geen enkel antwoord weet behalve kontakt met een telefoon nummer waar je niet tussen komt. Ik vind dit geen manier van doen . Waardeloze service en slecht bedrijf . Ik verwacht een andere simkaart per direct of ik stop gewoon met mijn abbonement en blokkeer de betalingen van dit bedrijf . Ik raad dit bedrijf af . Een service van lik me vestje.
Beantwoord
Simkaart kwijt
Beste antwoord door Cristien
Rare manier van communiceren!
Je kan ook een simkaart op de website bestellen bij dat slechte bedrijf.
Stop je met betalen ben je uiteindelijk zelf het haasje!
Doe even normaal dan wordt het netjes opgelost maar dreigen hoort daar niet bij
https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.