Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij nieuwe account registratie pagina

  • 13 augustus 2024
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi, ik wil een nieuwe account aanmaken via https://www.odido.nl/my/registreren maar krijg een foutmelding:

 

Mijn simkaart doet het niet meer en ik zit in het buitenland dus kan niet zo bij een shop.

Kan ik alsnog ergens een simkaart bestellen?

Mijn gmail account is gekoppeld aan mijn mobiel en ik kan er nu niet meer in vanwege de 2-step verificatie via mijn mobiele nummer.

 

Help a.u.b.

 

Alvast bedankt!

Beste antwoord door JoosjeB

Pharwin van Odido schreef:

Hallo Joosje, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb je nummer er gelijk bijgepakt en ik zie dat het om een PrePaid-aansluiting gaat. De reden dat je simkaart het niet doet, is dat er een blokkade op je nummer zit. Deze is automatisch erop gezet, omdat je er lange tijd (6 maanden) geen gebruik van het nummer hebt gemaakt. Bij PrePaid hebben we de voorkeur dat er altijd 1x per 6 maanden actief gebruik van wordt gemaakt. Op deze manier blijven nummers niet onnodig actief op ons netwerk. 

Onder actief gebruik verstaan we: 

  • Zelf bellen (als het gesprek wordt aangenomen)

  • Inspreken voicemail van iemand anders

  • Sms'jes versturen

  • Tegoed zelf opwaarderen

  • Mobiel internetten

  • Doorgeschakeld gesprek (alleen als de partij waarnaar is doorgeschakeld het gesprek aanneemt).

Onder geen actief gebruik: 

  • Gebeld worden (wel of niet opnemen maakt niet uit)

  • Uitgaande gesprekken die niet worden aangenomen

  • Eigen voicemail die wordt ingesproken

  • Sms'jes ontvangen

  • Opwaarderingen door Odido zelf (bijvoorbeeld als promotie of via de goodwill tool)

  • Doorgeschakeld gesprek (als de partij waarnaar is doorgeschakeld het gesprek niet aanneemt)

Je krijgt na die 6 maanden inactiviteit, altijd nog 1 maand extra om er gebruik van te maken en je hebt hier ook meerdere herinneringen over ontvangen. Anders komt het nummer en de PrePaid-aansluiting te vervallen. Geen zorgen, je kunt gerust een opwaardering uitvoeren bij het nummer. Dit kan via de app, een voucher of via onze website. Als inloggen niet lukt, kun je het zelf via onze website regelen: https://opwaarderen.odido.nl/nl/shop/topup/odido. Na de opwaardering zal de blokkade automatisch binnen 24 uur verwijderd worden en kun je weer gebruikmaken van het nummer! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Hoi Pharwin, super bedankt voor je reactie!
Ik heb net opgewaardeerd en probeer het morgen nog eens.

Bekijk origineel

2 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo Joosje, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb je nummer er gelijk bijgepakt en ik zie dat het om een PrePaid-aansluiting gaat. De reden dat je simkaart het niet doet, is dat er een blokkade op je nummer zit. Deze is automatisch erop gezet, omdat je er lange tijd (6 maanden) geen gebruik van het nummer hebt gemaakt. Bij PrePaid hebben we de voorkeur dat er altijd 1x per 6 maanden actief gebruik van wordt gemaakt. Op deze manier blijven nummers niet onnodig actief op ons netwerk. 

Onder actief gebruik verstaan we: 

  • Zelf bellen (als het gesprek wordt aangenomen)

  • Inspreken voicemail van iemand anders

  • Sms'jes versturen

  • Tegoed zelf opwaarderen

  • Mobiel internetten

  • Doorgeschakeld gesprek (alleen als de partij waarnaar is doorgeschakeld het gesprek aanneemt).

Onder geen actief gebruik: 

  • Gebeld worden (wel of niet opnemen maakt niet uit)

  • Uitgaande gesprekken die niet worden aangenomen

  • Eigen voicemail die wordt ingesproken

  • Sms'jes ontvangen

  • Opwaarderingen door Odido zelf (bijvoorbeeld als promotie of via de goodwill tool)

  • Doorgeschakeld gesprek (als de partij waarnaar is doorgeschakeld het gesprek niet aanneemt)

Je krijgt na die 6 maanden inactiviteit, altijd nog 1 maand extra om er gebruik van te maken en je hebt hier ook meerdere herinneringen over ontvangen. Anders komt het nummer en de PrePaid-aansluiting te vervallen. Geen zorgen, je kunt gerust een opwaardering uitvoeren bij het nummer. Dit kan via de app, een voucher of via onze website. Als inloggen niet lukt, kun je het zelf via onze website regelen: https://opwaarderen.odido.nl/nl/shop/topup/odido. Na de opwaardering zal de blokkade automatisch binnen 24 uur verwijderd worden en kun je weer gebruikmaken van het nummer! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 14 augustus 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo Joosje, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb je nummer er gelijk bijgepakt en ik zie dat het om een PrePaid-aansluiting gaat. De reden dat je simkaart het niet doet, is dat er een blokkade op je nummer zit. Deze is automatisch erop gezet, omdat je er lange tijd (6 maanden) geen gebruik van het nummer hebt gemaakt. Bij PrePaid hebben we de voorkeur dat er altijd 1x per 6 maanden actief gebruik van wordt gemaakt. Op deze manier blijven nummers niet onnodig actief op ons netwerk. 

Onder actief gebruik verstaan we: 

  • Zelf bellen (als het gesprek wordt aangenomen)

  • Inspreken voicemail van iemand anders

  • Sms'jes versturen

  • Tegoed zelf opwaarderen

  • Mobiel internetten

  • Doorgeschakeld gesprek (alleen als de partij waarnaar is doorgeschakeld het gesprek aanneemt).

Onder geen actief gebruik: 

  • Gebeld worden (wel of niet opnemen maakt niet uit)

  • Uitgaande gesprekken die niet worden aangenomen

  • Eigen voicemail die wordt ingesproken

  • Sms'jes ontvangen

  • Opwaarderingen door Odido zelf (bijvoorbeeld als promotie of via de goodwill tool)

  • Doorgeschakeld gesprek (als de partij waarnaar is doorgeschakeld het gesprek niet aanneemt)

Je krijgt na die 6 maanden inactiviteit, altijd nog 1 maand extra om er gebruik van te maken en je hebt hier ook meerdere herinneringen over ontvangen. Anders komt het nummer en de PrePaid-aansluiting te vervallen. Geen zorgen, je kunt gerust een opwaardering uitvoeren bij het nummer. Dit kan via de app, een voucher of via onze website. Als inloggen niet lukt, kun je het zelf via onze website regelen: https://opwaarderen.odido.nl/nl/shop/topup/odido. Na de opwaardering zal de blokkade automatisch binnen 24 uur verwijderd worden en kun je weer gebruikmaken van het nummer! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Hoi Pharwin, super bedankt voor je reactie!
Ik heb net opgewaardeerd en probeer het morgen nog eens.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen