Skip to main content
Beantwoord

Tenaamstelling abonnement icm Klantvoordeel

  • 11 augustus 2024
  • 11 reacties
  • 101 Bekeken

Beste Odido,

Mijn man en ik hebben klant voordeel op ons adres. Nu zag ik vandaag dat het hoofdaccount (vast internet op het huisadres) op naam van mijn man staat, maar het klant voordeel account (mobiele abonnement) op mijn naam. Eigenlijk hoort het mobiele abonnement op zijn naam te staan, met als eindgebruiker mijn gegevens. Hij is immers het hoofd van het gezin, het gezinsabonnement op het huisadres staat op zijn naam. 

Kunnen jullie dit voor mij aanpassen? Mij lukt het niet in de app. 

Alvast bedankt voor alle moeite.

Groeten,

Lovely1405

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Lovely1405 

Als het mobiele abonnement van u is dan kan deze op uw naam blijven, dit heeft geen gevolgen voor de klantvoordeel voordelen.

Mocht u toch het abonnement willen laten overnemen dan kan dat via deze pagina:

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/contractovername

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • Antwoord
  • 11 augustus 2024

Hallo @Lovely1405 

Als het mobiele abonnement van u is dan kan deze op uw naam blijven, dit heeft geen gevolgen voor de klantvoordeel voordelen.

Mocht u toch het abonnement willen laten overnemen dan kan dat via deze pagina:

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/contractovername


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 augustus 2024

Hallo Waqqas, 

Het abonnement is van mijn man, net als de internet lijn. We zijn getrouwd in gemeenschap van goederen. Ik ben alleen de gebruiker van het nummer. 

Ik zag in jullie app dat je dat netjes zo in kan vullen. Maar ja, dan moet de naam van de hoofdgebruiker wel kloppen. 

Er is in het verleden toen JULLIE het klant voordeel hebben bewerkt in het systeem blijkbaar een fout in de tenaamstelling gemaakt. Daar kan IK niets aan doen.

Groeten,

Lovely1405


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 11 augustus 2024

@Lovely1405 

Ik ben ook een klant die gewoon probeert te helpen maar om een contract op naam van iemand anders te zetten is een contractovername nodig.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 augustus 2024

@Waqqas bedankt voor je reacties. 

Ik dacht dat je een medewerker van Odido was.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Lovely, van harte welkom op de Community! Ik heb direct meegekeken en ik kom op dit moment alleen uit op 1 mobiel abonnement met nummer **16, klopt dat? Deze staat inderdaad op jouw naam. Ik kon niks terugvinden over Klantvoordeel en het wijzigen van gegevens in het verleden, maar zoals @Waqqas aangaf kan je het mobiele abonnement via contractovername op naam van je man zetten. 

Mocht het om nog een ander 06-nummer gaan, zet deze dan even in je profiel. Dan kijk ik daar ook graag nog naar! 😊


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 augustus 2024

Beste Marciano,

Het gaat om het aansluitadres van het internet. Ik heb deze gegevens inclusief de geboortedatum van mijn man in het profiel gezet. 

Alles staat eigenlijk altijd op zijn naam, omdat we in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. Daardoor kom ik er nu pas achter. 

Die regeling met het klant voordeel (het mobiele abonnement is alles onbeperkt voor 25 euro per maand) is doorgevoerd toen jullie nog T-mobile waren. Dat was toen een heel gedoe, omdat het systeem niet wilde. Maar nu zie ik dat het ene blijkbaar op mijn naam staat en het andere op zijn naam. Alles moet gewoon op zijn naam, wel zo overzichtelijk in de administratie 🙂

 

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8971 reacties
  • 12 augustus 2024

Hoi @Lovely1405 ,

Welke huwelijkse afspraken jullie wel of niet hebben gemaakt is voor Odido niet in te zien. Het is nu gewoon jouw abonnement waarbij jij verantwoordelijk bent voor bijvoorbeeld de tijdige betalingen.

Om iemand anders hiervoor verantwoordelijk te maken is er het abonnement overname formulier.  Dan geven jij en je man toestemming om het abonnement op zijn naam te zetten.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 augustus 2024

Het is op dit moment helaas wat lastig in contact komen met mijn man.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8971 reacties
  • 12 augustus 2024

Ok, doe het dan zodra jullie het samen kunnen invullen. Dit heeft geen haast want het is zoals je zelf aangeeft meer "cosmetisch".


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 augustus 2024

Dat samen invullen gaat door prive omstandigheden nog wel even duren. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8971 reacties
  • 13 augustus 2024
Lovely1405 schreef:

Dat samen invullen gaat door prive omstandigheden nog wel even duren. 

Duidelijk. Maar je abonnement blijft gewoon werken hoor, dus neem de tijd. De aanpassing kan als jullie samen de aanvraag hebben ingevult.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen