Skip to main content
Beantwoord

Abbonement veranderd maar prijs verkeerd

  • 8 augustus 2024
  • 8 reacties
  • 95 Bekeken

Ik had een 4gb klanten voordeel abbonement, ik wou meer dus ik wijzigde het via de app, de website zei dat het volgende abbonement 20 gb is voor 1 euro meer (12,50) ik heb het nu gewijzigd en heb nu 10 gb voor 15 euro per maand, hoe draai ik dit weer terug voordat ik die 15 euro moet betalen?

Beste antwoord door eric

hoi @maarenaurich ,

Nu raak ik de weg een beetje kwijt met je post. Als je een oud T-mobile abonnement hebt, dan zijn de bundels (en prijzen) weer anders dan de Odido abonnemenen die vanaf September 2023 worden verkocht.

Als je inlogt in my-odido of de app zie je jouw huidige abonnement staan en volgens de bundels die ten tijde dat jij het abonnement afsloot kun je per maand up en down graden. Een upgrade gaat direct in en wordt pro rato berekend. Je betaald dus alleen dat deel van de maand waarin je de grotere bundel kon gebruiken. In September kun je weer inloggen en dan weer een kleinere bundel selecteren. 

Bekijk origineel

8 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9313 reacties
  • 8 augustus 2024

Je kunt 1 x per maand je abonnement aanpassen naar boven en naar beneden.

Heb je rekening gehouden met de data verdubbeling bij klantvoordeel? Dus 2Gb wordt 4Gb en 10 Gb wordt 20 Gb!

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 augustus 2024
eric schreef:

Je kunt 1 x per maand je abonnement aanpassen naar boven en naar beneden.

Heb je rekening gehouden met de data verdubbeling bij klantvoordeel? Dus 2Gb wordt 4Gb en 10 Gb wordt 20 Gb!

 

Hij zij 5gb en ik heb in de t mobile tijd een 1 gb plus 2gb klant voordeel dus 3gb afgesloten en dat werd 4 en ik wou meer dus ik keek op de website en hij zij de dat de tweede optie 20gb was voor 12.50 en ik heb nu 10gb voor 15 euro wat ik te veel vind en ik wil weten hoe ik dit kan terug draaien voordat ik die 15 moet betalen (de 25ste is het bij mij) of het 20 maak


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9313 reacties
  • Antwoord
  • 8 augustus 2024

hoi @maarenaurich ,

Nu raak ik de weg een beetje kwijt met je post. Als je een oud T-mobile abonnement hebt, dan zijn de bundels (en prijzen) weer anders dan de Odido abonnemenen die vanaf September 2023 worden verkocht.

Als je inlogt in my-odido of de app zie je jouw huidige abonnement staan en volgens de bundels die ten tijde dat jij het abonnement afsloot kun je per maand up en down graden. Een upgrade gaat direct in en wordt pro rato berekend. Je betaald dus alleen dat deel van de maand waarin je de grotere bundel kon gebruiken. In September kun je weer inloggen en dan weer een kleinere bundel selecteren. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 augustus 2024
eric schreef:

hoi @maarenaurich ,

Nu raak ik de weg een beetje kwijt met je post. Als je een oud T-mobile abonnement hebt, dan zijn de bundels (en prijzen) weer anders dan de Odido abonnemenen die vanaf September 2023 worden verkocht.

Als je inlogt in my-odido of de app zie je jouw huidige abonnement staan en volgens de bundels die ten tijde dat jij het abonnement afsloot kun je per maand up en down graden. Een upgrade gaat direct in en wordt pro rato berekend. Je betaald dus alleen dat deel van de maand waarin je de grotere bundel kon gebruiken. In September kun je weer inloggen en dan weer een kleinere bundel selecteren. 

Zodra ik kan verlengen stap ik wel over naar de nieuwe odido prijzen dan 😭


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9313 reacties
  • 8 augustus 2024

Dat klopt, 4 maanden voordat je huidige abonnement afloopt kun je verlengen. De daadwerkelijke verlening, nieuwe bundels en prijzen worden dan actief op de dag dat je huidige abonnement afloopt.

Je kunt ook een toestel bijbestellen, dat ontvang je dan wel direct. De afbetaling start pas als het nieuwe abonnement ingaat.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 augustus 2024
eric schreef:

Dat klopt, 4 maanden voordat je huidige abonnement afloopt kun je verlengen. De daadwerkelijke verlening, nieuwe bundels en prijzen worden dan actief op de dag dat je huidige abonnement afloopt.

Je kunt ook een toestel bijbestellen, dat ontvang je dan wel direct. De afbetaling start pas als het nieuwe abonnement ingaat.

Dus als ik verleng 4 maanden voor het einde moet ik nog steeds 4 maanden met 4gb


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21683 reacties
  • 10 augustus 2024

Hallo @maarenaurich 

Je had nu toch 10GB voor 15 euro ipv 20GB voor 12,50 euro? Dan heb je geen recht meer op klantvoordeel of je ontvangt de voordelen niet.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9313 reacties
  • 10 augustus 2024
maarenaurich schreef:
eric schreef:

Dat klopt, 4 maanden voordat je huidige abonnement afloopt kun je verlengen. De daadwerkelijke verlening, nieuwe bundels en prijzen worden dan actief op de dag dat je huidige abonnement afloopt.

Je kunt ook een toestel bijbestellen, dat ontvang je dan wel direct. De afbetaling start pas als het nieuwe abonnement ingaat.

Dus als ik verleng 4 maanden voor het einde moet ik nog steeds 4 maanden met 4gb

Je kunt in my-odido of de app binnen je huidige abonnement de bundels direct maandelijks naar boven en beneden bijstellen. 

Een daadwerkelijke verlenging gaat in aansluitend aan de contractperiode van je huidige abonnement. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen