Skip to main content
Beantwoord

Van KPN naar Odido (Sim Only). Snellere overzetting mogelijk?

• 5 augustus 2024
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

• is een Master Poster
  • 24 reacties

Hallo!

Ik zit/zat bij KPN, maar ben nu overgestapt naar Odido voor een sim only unlimited data abonnement. Alles lijkt goed te zijn gegaan en ik heb een bevestiging gekregen dat het in werking wordt gezet met nummerbehoud.

De ingangsdatum van het Odido abonnement is alleen gezet op 05-09-2024. Ik vroeg me af of dit sneller kan gebeuren?

Ik ben benieuwd!

Groetjes,

Jordy

Beste antwoord door eric

Helemaal correct, Odido doet verzoek van nummerbehoud op de door klant gewenste datum, de latende partij bevestigd deze datum OF geeft de eerst mogelijke datum terug waarop nummerbehoud mogelijk is. In dit geval een maand verder door het opzegtermijn. 

Dit is dus alleen te versnellen als je het abonnement eerst afkoopt bij je oude provider en dan opnieuw nummerbehoud voor "direct" aanvraagd.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20410 reacties
  • 5 augustus 2024

Hallo @Jinsang 

Providers hanteren een een opzegtermijn van 1 maand, het is volgens mij niet mogelijk om de overstap te vervroegen.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8618 reacties
  • Antwoord
  • 5 augustus 2024

Helemaal correct, Odido doet verzoek van nummerbehoud op de door klant gewenste datum, de latende partij bevestigd deze datum OF geeft de eerst mogelijke datum terug waarop nummerbehoud mogelijk is. In dit geval een maand verder door het opzegtermijn. 

Dit is dus alleen te versnellen als je het abonnement eerst afkoopt bij je oude provider en dan opnieuw nummerbehoud voor "direct" aanvraagd.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen