Hi Darkman, tof dat je hebt gekozen voor Unlimite Plus en bedankt voor het toevoegen van je klantnummer! Het gaat om het nummer met 41 op het eind, toch? Je hebt zeker recht op een Extra. Ik zie dit namelijk gewoon in je Mijn Odido staan. Je kan een Extra kiezen op deze pagina onder punt 3 Extra's: Wijzigen | Odido of via Abonnement & Instellingen > Abonnement wijzigen. Let op: op dit moment is het bekend dat sommige streamingdiensten een foutmelding geven. Mocht dit bij jou ook het geval zijn, neem dan contact op met die dienst en schrijf even duidelijk op wat het probleem is. Daarna kunnen wij - waar nodig - onderzoek doen om het op te lossen.
Wat betreft eSIM, dat kan in jou geval wel, omdat je een Hello-abonnement (Unlimited Plus) hebt. Het is momenteel niet mogelijk om deze via Mijn Odido te bestellen door onderhoudswerkzaamheden. Je kan wachten tot deze voorbij zijn, of ik kan een eSIM voor je klaarzetten. De kosten zijn ⏠5,09 voor een eSIM.
Wil je je e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt wijzigen? Dan mag ik deze alleen wijzigen naar het e-mailadres dat ook aan je mobiele abonnement staat. Laat het me maar weten of je dit wil en zo ja, geef dan ook even de verificatiecode door die ik je net per SMS heb gestuurd. Dan komt het helemaal goed! đ