Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn abonnement niet koppelen/inzien

  • 22 januari 2024
  • 2 reacties
  • 394 Bekeken

Ik heb nu sinds December een nieuw abonnement met toestel, ik heb gekozen voor nummerbehoud en dat ging allemaal goed. Nu stond mijn vorige abonnement op naam van mijn moeder maar wel mijn email adres. Ik wilde dit graag laten omzetten bij mijn nieuwe abonnement dus dat is gebeurt, alleen dan wel op hetzelfde email adres als mijn vorige abonnement (dat abonnement is al verlopen). 
 

Ik heb nu al meerdere keren proberen in te loggen oo mijn odido maar hij blijft aangeven dat mijn abonnement al gekoppeld is aan een account. Ik zou echt niet weten wat voor account want als ik inlog met mijn email adres waar dan mijn nieuwe abonnement ook op staat zie ik geen abonnement tevoorschijn komen in de app en als ik dan het abonnement wil toevoegen krijgen ik dat dus te zien.(zie bijlage).

 

ik word er een beetje gek van dus hoop dat iemand mij hier kan helpen

 

Beste antwoord door Ilsevhuffelen

Marciano van Odido schreef:

Hoi Ilse, van harte welkom op de Community! Tof dat je een nieuw abonnement met toestel hebt besteld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad nog een oud account gekoppeld staan aan je 06-nummer. Deze heb ik direct verwijderd. Geef het systeem een uurtje om dit te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement toe te voegen.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Hallo,

super! Het is gelukt! Heel erg bedankt

Bekijk origineel

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ilse, van harte welkom op de Community! Tof dat je een nieuw abonnement met toestel hebt besteld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad nog een oud account gekoppeld staan aan je 06-nummer. Deze heb ik direct verwijderd. Geef het systeem een uurtje om dit te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement toe te voegen.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Ilse, van harte welkom op de Community! Tof dat je een nieuw abonnement met toestel hebt besteld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad nog een oud account gekoppeld staan aan je 06-nummer. Deze heb ik direct verwijderd. Geef het systeem een uurtje om dit te verwerken en dan moet het straks lukken om je abonnement toe te voegen.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Hallo,

super! Het is gelukt! Heel erg bedankt


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen