Skip to main content
Beantwoord

Simkaart-code vergeten en kan PUK niet ontvangen

  • 11 januari 2024
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Ik zit vast: was mijn simkaart-code vergeten en kan nu geen PUK-code aanvragen omdat ik niet kan inloggen op Mijn Odido vanwege de vereiste twee-staps-verificatie via sms. Was altijd mogelijk bij T-mobile om in te loggen met email en password. Kan nu ook geen adviseur bellen. 

Ik heb ook de kaart niet meer: mijn abonnement gaat jaren terug.

Kan iemand mij helpen aan mijn PUK code? Misschien via email?

Bedankt alvast! 
 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Birgit, allereerst van harte welkom op de Community! Ik zie dat je vanmiddag en mail van ons hebt gehad en dat de pukcode aan je getoond is. Was het hiermee gelukt? Ik heb voor de zekerheid alsnog je pukcode via de mail naar je gestuurd! Laat je het me weten of je hem hebt ontvangen? ðŸ˜„

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Birgit, allereerst van harte welkom op de Community! Ik zie dat je vanmiddag en mail van ons hebt gehad en dat de pukcode aan je getoond is. Was het hiermee gelukt? Ik heb voor de zekerheid alsnog je pukcode via de mail naar je gestuurd! Laat je het me weten of je hem hebt ontvangen? ðŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen