Ik heb een nieuw abbonement. Als ik MultiSim wil activeren dan kan ik enkel op annuleren klikken. Zie screenshot. Ook als ik beide hokjes aankruis.
Hoe kan ik nu toch MultiSim aanvragen?

Ik heb een nieuw abbonement. Als ik MultiSim wil activeren dan kan ik enkel op annuleren klikken. Zie screenshot. Ook als ik beide hokjes aankruis.
Hoe kan ik nu toch MultiSim aanvragen?
Beste antwoord door Joey.S
Update:
Klantenservice gesproken. Ik had het probleem uitgelegd, waarbij ik ook aangaf dat ik mijn betaalgegevens niet kon aanpassen. Daarnaast stond er bij een nieuwe simkaart bestellen (in de app) dat er nog gegevens mistte.
Het bleek dat al mijn gegevens netjes in de app stonden, maar mijn gegevens als inactief erin stonden. Nadat dit handmatig door de medewerker aangepast was, kon ik wel gewoon multi sim bestellen en alles doen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.