Skip to main content

Waarom krijg ik geen notificatie indien bundel op is?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,onlangs werd ik geconfronteerd met een hoge rekening. Het bleek dat mijn belminuten uit mijn bundel op waren en ik dus alles buiten mijn bundel belde.

Bij mijn vorige provider kpn kreeg ik dan netjes een bericht dat mijn bundel op was, notificatie en of sms. 

Hoe kan ik dat bij jullie instellen? Ik zie alleen in de app een verbruiksoverzicht.

Uitgelichte reactie

15 maart 2023

Hallo @Grsks 

Voor internet krijg je een sms wanneer je data voor 80% is verbruikt, voor het bellen krijg je geen sms wanneer de bundel bijna op is, indien je veel belt dan is het verstandig om je bundel te wijzigen naar onbeperkt minuten.

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20825 reacties
  • 15 maart 2023

Hallo @Grsks 

Voor internet krijg je een sms wanneer je data voor 80% is verbruikt, voor het bellen krijg je geen sms wanneer de bundel bijna op is, indien je veel belt dan is het verstandig om je bundel te wijzigen naar onbeperkt minuten.


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 februari 2024

Ik had daarover gebeld net en ik kreeg me toch een vaag antwoord. Inmiddels me bundel

voor €3 extra omgezet naar Unlimited. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @srdj23 het klopt dat we alleen sms'jes sturen bij 80% en bij 100% dataverbruik. Maar we sturen geen géén sms meer bij het verbruik van de bel/sms-bundel. Deze kan je natuurlijk zelf in de gaten houden via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 februari 2024

@Pharwin van Odido dat wist je collega aan de telefoon niet te vertellen. Bij T-Mobile kreeg je nog netjes een sms. Je collega had me er ook op kunnen wijzen voor een paar euro aan te passen naar Unlimited. Inmiddels zelf opgelost 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@srdj23 daar heb je helemaal gelijk in, excuses dat dit niet verteld is aan de telefoon! Fijn dat je het inmiddels zelf hebt kunnen oplossen en dat het duidelijk is geworden. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen