Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud na verlenging


MaraPN
  • is een Master Poster
  • 169 reacties

Ik heb op dit moment 2 abonnementen ( T Mobile en Tele2) maar ik wil alleen T Mobile houden ( verlengen) met het nummer van Tele2. 

Is dit mogelijk?

Tele 2 koop ik af zodat ze ongeveer tegelijk aflopen.

Beste antwoord door eric

De afkoop zul je eerst telefonisch met de klantenservice van Tele2 moeten regelen. Daarna wordt er in die systemen e.e.a. vrijgegeven waarna je een aanvraag met nummerbehoud bij t-mobile kan doen.

Bekijk origineel

10 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9313 reacties
  • Antwoord
  • 10 september 2022

De afkoop zul je eerst telefonisch met de klantenservice van Tele2 moeten regelen. Daarna wordt er in die systemen e.e.a. vrijgegeven waarna je een aanvraag met nummerbehoud bij t-mobile kan doen.


MaraPN
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 169 reacties
  • 10 september 2022
eric schreef:

De afkoop zul je eerst telefonisch met de klantenservice van Tele2 moeten regelen. Daarna wordt er in die systemen e.e.a. vrijgegeven waarna je een aanvraag met nummerbehoud bij t-mobile kan doen.

dank je wel


artine70
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 mei 2023

Ik ben van tmobile naar KPN gegaan met nummerbehoud. Maar dat wordt overgezet 30-05-2023. Is het dan mogelijk dat ik nu hier bij tmobile daar helemaal geen info meer over kan vinden


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21681 reacties
  • 1 mei 2023

Hallo @artine70 

Heb je wel een bevestiging gekregen en een simkaart met tijdelijke nummer? Als je deze nu activeert start je abonnement met het tijdelijke nummer dus het is beter om nog gebruik te maken van KPN tot de datum van nummerbehoud.

Als je een bevestiging en simkaart hebt ontvangen dan zou het goed moeten zijn.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 mei 2023

Mijn naam is Nabaz en ik woon in Den Haag. Ik heb een abonnement bij t-mobile, maar ze brengen me een extra maandelijks bedrag in rekening op naam van een derde partij, wat gepland is. Denk niet aan t-mobile omdat ze schaamteloos stelen.

😡😡😡


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 mei 2023

Denk niet aan t-mobile omdat ze openlijk schaamteloos stelen, dus ik ben niet bereid om iets anders te betalen dan mijn contract.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 mei 2023

 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 mei 2023

Ik heb contact opgenomen met de zogenaamde serviceafdeling om mijn contract op te zeggen, maar helaas hebben ze het gesprek gesloten


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 mei 2023

Vanaf hier zal ik de waarheid blijven tonen totdat mijn problemen zijn opgelost.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Nabaz 

Geen zorgen! Ik help je graag verder hier op de Community. Het lijkt erop dat je bent aangemeld voor mobiele diensten en daardoor heb je extra kosten gemaakt. In dit topic leg ik precies uit wat het is en hoe je je daarvoor kan afmelden. Je kan in de My T-Mobile app ook een blokkade instelling om dit soort extra kosten te voorkomen. Ga naar My T-Mobile en kies voor blokkade voor 'aankopen bij derde partijen'. Als je het niet eens bent met de kosten zoals je zelf ook aangeeft dan kun je een onderzoeksformulier invullen en dan krijg je de kosten terug. Vaak krijg je binnen 30 dagen een reactie erop. 

Ik verwacht dat het met deze stappen wel goed gaat komen en als je die blokkade instelt dan zul je dit soort kosten niet meer zien op je factuur. 

Ik hoor graag of het lukt en als ik nog iets kan doen, laat het vooral weten!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen