Goedemorgen,
na telefonisch een klacht te hebben ingediend via deze weg nogmaals het verhaal want het zint me totaal niet.
Ik gebruik al jaren verschillende muziekstreamingsdiensten. Dit gaat altijd van mijn datavrije muziekbundel af. Nou heb ik sinds kort Deezer hifi om te proberen. Dit vreet mijn bundel op. Dit is natuurlijk vreemd aangezien Deezer gewoon in het rijtje staat van de streamingdiensten. Ik heb contact gehad met de klantenservice en Deezer zelf. Blijkt dus dat als je geen Deezer neemt via tmobile zelf dit van je gewone databundel afgaat. Ik noem dit misleiding want dit staat nergens aangegeven op de website en ook niet in de voorwaarden. Bijvoorbeeld in de aanvullende voorwaarden onder artikel 2. Hier staat: kijk voor het aanbod van aangesloten diensten. Dit heb ik gedaan en daar staat Deezer netjes tussen. Dit is natuurlijk belachelijk, met bijvoorbeeld spotify nooit problemen gehad en deze dienst is niet af te nemen via tmobile maar wel aangesloten bij datavrije muziek. Iemand een uitleg hierover? Via de klantenservice telefonisch is het antwoord nogal vaag, medewerkers hebben niet echt een idee hoe dit zit.