Skip to main content
Beantwoord

Geen internet in Italie

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Kunnen jullie verklaren waarom ik ik Zuid Toscane al aantal dagen geen netwerk heb? Er is geen blokkade, betalingsachterstand etc. 

Beste antwoord door Elosse

Het is opgelost. Heb in mijn abonnement eerst blokkade op mobiel internet in het buitenland aangezet en vervolgens weer uitgezet. Daarna ook in mijn telefooninstellingen mobiel netwerk gereset

Weet.niet welke van de twee acties het.probleem oploste, maar denk de laatste. 

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22129 reacties
  • 23 juli 2025

Hallo ​@Elosse 

Controleer of roaming en mobiele data aan staat en helpt het om handmatig andere netwerkproviders te proberen?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 juli 2025

Dit heb ik allemaal al gedaan. Zonder resultaat.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22129 reacties
  • 23 juli 2025

@Elosse 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 juli 2025

Dank je. Bij deze gedaan. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 24 juli 2025

Het is opgelost. Heb in mijn abonnement eerst blokkade op mobiel internet in het buitenland aangezet en vervolgens weer uitgezet. Daarna ook in mijn telefooninstellingen mobiel netwerk gereset

Weet.niet welke van de twee acties het.probleem oploste, maar denk de laatste. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Elosse, superfijn dat je het zelf hebt weten op te lossen. Slim dat je deze acties hebt geprobeerd! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne tijd in Italië! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen