Skip to main content
Beantwoord

Internet op reis XL werkt niet Indonesië

• 23 juli 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Ik heb in Nederland een Internet op Reis pas XL aangezet. Ik heb een overstap gehad en Singapore en zit nu 3 weken in Indonesië. Ik zie nu dat er extra kosten voor internet staan vanaf het moment dat ik in Indonesië zit. Mijn vermoeden is dat hij in Singapore nu actief is en niet in Indonesië. Ik kom geen stap verder via de chatbot en bellen zal me meer geld kosten dan de internet op reis pas

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Arnoud, wat heerlijk dat je in Indonesië bent! De Internet Op Reis-pas XL is inderdaad niet voor Indonesië. Deze is voor Singapore. Op deze pagina in Mijn Odido kan je zoeken naar landen om te zien welke beschikbare aanvullers daar te gebruiken zijn. in Indonesië zijn er geen bundels. Hier kan je alleen betalen per MB. Zie onderstaande.

Heb je hiermee voldoende duidelijkheid? Mocht je meer vragen hebben, zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kan ik je straks sneller helpen! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Arnoud, wat heerlijk dat je in Indonesië bent! De Internet Op Reis-pas XL is inderdaad niet voor Indonesië. Deze is voor Singapore. Op deze pagina in Mijn Odido kan je zoeken naar landen om te zien welke beschikbare aanvullers daar te gebruiken zijn. in Indonesië zijn er geen bundels. Hier kan je alleen betalen per MB. Zie onderstaande.

Heb je hiermee voldoende duidelijkheid? Mocht je meer vragen hebben, zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kan ik je straks sneller helpen! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen