Hoi @meedenkertje078, ik snap heel goed dat jij en je vrouw ongestoord willen kunnen genieten van ons netwerk en ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik lees dit nog niet terug, maar had je al wel een keer je toestel opnieuw opgestart? Deze maakt dan opnieuw verbinding met de mast bij jou in de buurt en dat wil vaak nog wel eens helpen. De netwerkinstellingen zijn gereset en dat heeft niet geholpen als ik het goed begrijp? Kan je wel checken of de software van jullie toestellen up-to-date zijn?
Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben!
Het zou ook aan jullie simkaarten kunnen liggen. Is het mogelijk dat jullie dit testen door een kruistest uit te voeren? Stop hiervoor jullie simkaarten in een ander toestel om te kijken of het probleem zich nog steeds voordoet.
Mocht dat niet helpen en als er niks te zien is op onze dekkingskaart, dan raad ik je aan om hiervan een melding te maken. Vul je postcode/locatie in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem' zodat een netwerkspecialist de situatie op jouw locatie kan onderzoeken en verklaren. Vervolgens is het belangrijk dat je in het formulier alle details van je situatie invult en met name een voorbeeld van een exacte datum en tijdstip waarop dit probleem zich voordoet en waarop je geen of traag internet had, niet kon bellen of een slechte gesprekskwaliteit ervoer. Onze netwerkspecialisten zullen de verbinding tussen jouw simkaart en de netwerkmast(en) op dit exacte tijdstip dan verder voor je onderzoeken en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Daar komt dan meer duidelijkheid en een oplossing uit.
Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!