Skip to main content
Beantwoord

Geen internet omgeving Uitgeest

Sinds donderdag hebben wij in omgeving Uitgeest geen internetverbinding op onze telefoons en werkt het 5g netwerk van klik en klaar ook niet. Rijden wij  het dorp uit, hebben wij weer internet. Het ligt dus niet aan onze instellingen.. 

via de klantenservice krijgen wij eerst te horen dat er niks aan de hand is en later wordt er toch een case aangemaakt en zeggen ze ermee bezig te zijn.

hebben meer mensen in de omgeving last hiervan?

Beste antwoord door J Dor

Ja, noordkant van Uitgeest, richting Akersloot
Nieuwe sim heeft natuurlijk geen enkele zin, want bij mij werkten zowel klikklaar als mobiel internet niet en zolang het aan werkzaamheden ligt. 

Goede nieuws is dat ik sinds 10:30 weer normaal (mobiel) internet heb. 

Bekijk origineel

3 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 juli 2025

Hier precies hetzelfde. Sinds donderdag geen mobiel internet (niet op de telefoon, niet met klikklaar) en als ik ergens anders ben werkt het uitstekend. 
Heb contact gehad met de klantenservice en daar wist men te vertellen dat het te maken heeft met werkzaamheden. Af en toe is er wel weer internet. 
Maar nu (maandagochtend 14 juli) is er wel weer internet, maar zeer traag. 

Er is dus iets mis met deze zendmast, of met de mensen die daar aan het werk zijn, want nu al voor de 5e dag op rij een niet/nauwelijks werkend mobiel internet is niet acceptabel. 

• Auteur
  • 1 reactie
  • 14 juli 2025
J Dor schreef:

Hier precies hetzelfde. Sinds donderdag geen mobiel internet (niet op de telefoon, niet met klikklaar) en als ik ergens anders ben werkt het uitstekend. 
Heb contact gehad met de klantenservice en daar wist men te vertellen dat het te maken heeft met werkzaamheden. Af en toe is er wel weer internet. 
Maar nu (maandagochtend 14 juli) is er wel weer internet, maar zeer traag. 

Er is dus iets mis met deze zendmast, of met de mensen die daar aan het werk zijn, want nu al voor de 5e dag op rij een niet/nauwelijks werkend mobiel internet is niet acceptabel. 

Thanks voor je reactie! Mag ik vragen of dat ook in omgeving Uitgeest is?

net weer met de klantenservice gebeld en er is niks bekend over een storing.. ze kunnen dus ook niks doen tenzij er meer meldingen komen. Het advies was dat ik maar naar een Odido winkel moet gaan om nieuwe simkaarten te halen.. 

• 2 reacties
  • Antwoord
  • 14 juli 2025

Ja, noordkant van Uitgeest, richting Akersloot
Nieuwe sim heeft natuurlijk geen enkele zin, want bij mij werkten zowel klikklaar als mobiel internet niet en zolang het aan werkzaamheden ligt. 

Goede nieuws is dat ik sinds 10:30 weer normaal (mobiel) internet heb. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen