Skip to main content
Beantwoord

Netwerk problemen

Alana

Goedemiddag Odido, 
Al maanden kamp ik met netwerk problemen dat ik geen goeie mobiele verbinding heb. 
uiteindelijk mezelf om laten praten aan de telefoon met de klantenservice dat het aan me toestel zou liggen. Nu een nieuwe telefoon en nog steeds problemen met de verbinding. E-Sim maar geactiveerd om te kijken of dat iets zou uitmaken maar helaas. Toestel elke dag op nieuw opstarten heeft ook geen effect. Update zijn goed van mijn telefoon. Het begint nu toch wel erg vervelend te worden. Volgens de site is er geen storing oid. 
Ik ben al jaren klant van T-mobile en nu van Odido maar ik heb vreselijk spijt. Ik kan niet eens normaal een telefoon gesprek voeren zonder dat het klinkt als of ik met een robot aan het praten ben of dat de verbinding gewoon verbroken wordt. 
Dit kan toch niet zo maar?! Ik zou heel graag een passende oplossing hebben voor dit veel te lang durend probleem! 
met vriendelijke groet, Alana 

Beste antwoord door Waqqas

@Alana 

Mocht het beter gaan op andere locaties in Nederland, meldt dit probleem dan op de Dekkingskaart

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22170 reacties
  • 12 juli 2025

Hallo ​@Alana 

Ervaar je de problemen met het netwerk overal in Nederland of alleen bij jou in de omgeving bijvoorbeeld?

Alana
  • Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • 13 juli 2025

Ik werk en woon vlakbij dus dat kan ik niet weten. Werk en woon zit helaas geen verschil in. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22170 reacties
  • Antwoord
  • 13 juli 2025

@Alana 

Mocht het beter gaan op andere locaties in Nederland, meldt dit probleem dan op de Dekkingskaart

Alana
  • Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • 14 juli 2025

Nou ik kom niet veel buiten de grote stad en dat zou toch ook niet moeten uitmaken? 
mik hoor gewoon verbinding te hebben waar ik ook ben. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Alana, je moet uiteraard overal een goede verbinding hebben. Echter kan het zijn dat er op jouw locatie (bekende) problemen of werkzaamheden zijn. Vandaar dat ​@Waqqas vraagt of het op meerdere locaties is. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee of er iets bekend is op jouw adres en welke stappen we kunnen nemen om je weer aan een goede verbinding te helpen! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen