Goedemiddag Odido,
Al maanden kamp ik met netwerk problemen dat ik geen goeie mobiele verbinding heb.
uiteindelijk mezelf om laten praten aan de telefoon met de klantenservice dat het aan me toestel zou liggen. Nu een nieuwe telefoon en nog steeds problemen met de verbinding. E-Sim maar geactiveerd om te kijken of dat iets zou uitmaken maar helaas. Toestel elke dag op nieuw opstarten heeft ook geen effect. Update zijn goed van mijn telefoon. Het begint nu toch wel erg vervelend te worden. Volgens de site is er geen storing oid.
Ik ben al jaren klant van T-mobile en nu van Odido maar ik heb vreselijk spijt. Ik kan niet eens normaal een telefoon gesprek voeren zonder dat het klinkt als of ik met een robot aan het praten ben of dat de verbinding gewoon verbroken wordt.
Dit kan toch niet zo maar?! Ik zou heel graag een passende oplossing hebben voor dit veel te lang durend probleem!
met vriendelijke groet, Alana
Beantwoord
Netwerk problemen
Beste antwoord door Waqqas
Mocht het beter gaan op andere locaties in Nederland, meldt dit probleem dan op de Dekkingskaart
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.