5G verbinding niet vooruit te branden
Na gedonder met het aanpassen van ons abonnement gewoon geen verbinding meer die normaal werkt.
Ik had unlimmited Go 700 en dat werkte goed, ik kreeg een aanbieding voor Unlimited Snelst en daarna ging het licht uit. Nergens meer snel 5g (via mijn eigen wifi geen problemen dus mijn toestel werkt)
Uitgebreide kruistesten gedaan (moest naar de winkel omdat e-sim niet meer zelf mag worden geïnstalleerd ???)
Nog meer gedonder na die aanbieding van elke ander arbo hetzelfde voor 20 euro
Ik ga 27 juli naar het buitenland dus als het dan niet werkt is het helemaal om zeep wij zitten ergens waar geen wifi is en je echt op 5G moet kunnen. maar deze 5g werkt in Nederland al niet ik kan zelfs geen Netflix Disney of HBO streamen.
Batterij loopt elke dag leeg (teken van slechte ontvangst van 5G netwerk)
Het is duidelijk dat het netwerk iets raars doe in onze buurt want ik ben al maanden thuis en elke dat is mijn batterij leeg, nooit als ik ergens anders ben waar wel bereik is.
Geen oplossing
Een slepende kwestie waar geen oplossing voor is en elke keer als ik bel met de service desk dan wordt het drama alleen maar groter, weer opnieuw vertellen wat er aan de hand is weer vertellen dat er al kruistesten zijn gedaan weer vertellen dat er al eenL2 case is en dat daar informatie naar is toegestuurd.