Skip to main content
Beantwoord

Geen 4g/5g in Italie

Ik heb op een van mijn abonnementen geen 4g in het buitenland. Ik kan het 0800 nummer niet bellen vanuit het buitenland en via de chat is niemand bereikbaar 

Beste antwoord door Cristien

Goedemorgen ​@Dvlr Heb je ook geprobeerd om een andere provider te selecteren bij de instellingen van je telefoon? 

Zie mijn onderschrift> vul alles in zodat de moderator je account sneller kan vinden als er hulp nodig is.

Bekijk origineel

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8157 reacties
  • Antwoord
  • 8 juli 2025

Goedemorgen ​@Dvlr Heb je ook geprobeerd om een andere provider te selecteren bij de instellingen van je telefoon? 

Zie mijn onderschrift> vul alles in zodat de moderator je account sneller kan vinden als er hulp nodig is.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22170 reacties
  • 8 juli 2025

Hallo ​@Dvlr 

En vanuit het buitenland kan je de klantenservice bereiken op telefoonnummer 0031624001200.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi D, ik wens je allereerst een hele fijne tijd in Italië! Je moet natuurlijk gewoon met beide abonnementen verbinding hebben en daar help ik je graag bij. Bedankt voor het invullen van je profiel. Alleen de laatste 4 cijfers van het IBAN komen niet overeen met die bij ons bekend zijn. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Ik kijk graag alvast verder naar wat je kan proberen.

• Lukt het alleen niet om 0800-nummers te bellen? Of kan je ook geen ‘normale’ 06-nummers bellen? En heb je wel een internetverbinding?
  • Kan je handmatig verbinding maken met een ander netwerk om te zien of alles dan wel werkt? In Italië kan dit met: ILIAD, TIM, Vodafone en Windtre.
  • Mocht dit nog niet werken, reset dan de netwerkinstellingen via de instellingen op je telefoon. Dit lost verbindingsproblemen in het buitenland vaak op.

Laat je het me weten of het hiermee lukt? 😊

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9628 reacties
  • 9 juli 2025
Dvlr schreef:

Ik heb op een van mijn abonnementen geen 4g in het buitenland. Ik kan het 0800 nummer niet bellen vanuit het buitenland en via de chat is niemand bereikbaar 

Heb je dan wel 3G, of helemaal geen netwerk verbinding? IS er op dat nummer toevallig een betalingsregelening van toepassing? Want dan wordt roaming geblokkeerd.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen