Skip to main content
Beantwoord

Internetsnelheid vertraagt na 20gb ondanks unlimited

• is een Top Poster
  • 7 reacties

Na 20gb verbruikt te hebben wordt mijn internet op mijn telefoon in zoverre vertraagd dat ik er nauwelijks gebruik van kan maken. Een sms sturen naar 1303 met “reset snelheid” of een gb-aanvuller activeren werken niet. Waar slaat dit op? Ik heb getekend voor een unlimited abonnement en daar betaal ik ook voor. Ik heb geen contract voor x gb per maand. Op deze manier komt het er helaas wel op neer dat ik een beperkt aantal gb's per dag heb.

Beste antwoord door Roy Tollenaar

Je krijgt elke dag 20GB die je steeds met 2GB moet aanvullen door “Extra” naar 1280 te sturen (helaas hebben alle providers in NL dit). Het kan zijn dat je na het aanvullen niet meteen weer de snelheid terug hebt dan moet je vliegtuig modus aan en uit zetten (dit wordt door Odido opgelost).

Bekijk origineel

3 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 22 juni 2025

Het is nu na een volledig nieuwe dag, maar helaas nog altijd traag. Zie ook screenshot. Ik wil graag mijn geld terug van mijn abonnement zolang deze storing voortduurt. Ik post zelfs dit bericht vanuit de verbinding van mijn partner. 

• is een King Poster
  • 27 reacties
  • Antwoord
  • 23 juni 2025

Je krijgt elke dag 20GB die je steeds met 2GB moet aanvullen door “Extra” naar 1280 te sturen (helaas hebben alle providers in NL dit). Het kan zijn dat je na het aanvullen niet meteen weer de snelheid terug hebt dan moet je vliegtuig modus aan en uit zetten (dit wordt door Odido opgelost).

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 23 juni 2025

Ik heb op de dag zelf en op de dag erna meerdere keren mijn telefoon geherstart. Dus dat werkte ook niet. Totdat op een gegeven moment bij de restart de snelheid zich herstelde. Ik wil in ieder geval een vergoeding voor de verloren dag. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen