Onze zoon is op vakantie in Kroatië en het lukt hem niet om verbinding met 4g te krijgen. Alle instellingen al geprobeerd, in Odido app staan geen blokkades, zijn nummer is
XXXX
Kan iemand meekijken misschien?
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Let op: zet nooit privé gegevens zichtbaar online Zet het liever in je profiel daar kan niemand deze gegevens meelezen. De moderator zal het nummer morgen voor je verwijderen en proberen je verder te helpen.
Ondertussen kan hij vast proberen of een andere provider wel resultaat geeft. Op de website heeft Odido we een overzicht per land:
Let op: zet nooit privé gegevens zichtbaar online Zet het liever in je profiel daar kan niemand deze gegevens meelezen. De moderator zal het nummer morgen voor je verwijderen en proberen je verder te helpen.
Ondertussen kan hij vast proberen of een andere provider wel resultaat geeft. Op de website heeft Odido we een overzicht per land:
Goedemorgen Irene, ik hoop dat je een goed weekend hebt (gehad) en superfijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost via mijn collega’s van de klantenservice. Ik zal beide accounts direct verwijderen. Mocht je in de toekomst toch nog hulp nodig hebben van de community, maak dan gerust een nieuw account aan. We zijn er voor je! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.