Ik ben aan een aantal dagen in Marokko. op jullie aanraden heb ik de op reis bundel XL14 aangeschaft.
Maar nu zie ik in de app dat de bundel niet geactiveerd is en dat er flinke kosten voor internet zijn gemaakt.
Via de chatbot kom ik niet verder en bellen met een medewerker lukt me niet, hier vanuit de woestijn, die belkosten zijn echt te hoog.
Wie kan me verder helpen?
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi @Anketacken ik zie het inderdaad, dank voor de toelichting en ook de screenshots! Ik heb gelijk meegekeken in je account en ik zie dat de Internet Op Reis XL-pas - XL14 wel de juiste pas is voor Marokko. In je MijnOdido account kan je ook zien dat de pas is geactiveerd en dat je ook data verbruikt. Je hebt op dit moment nog 4.343 MB over van de 7.000 MB. Ook heb ik gekeken naar de extra kosten, maar ik zie dit niet terug in je account. Zag je dit ergens vermeld staan?
Alles staat dus helemaal goed ingesteld. Je hebt de juiste pas voor Internet in Marokko aangeschaft en daar maak je nu ook gebruik van. Werkt alles inmiddels naar behoren?
Hi @Anketacken van harte welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je in Marokko bent, is het een aanrader? Ik ben ook van plan om een keer dat land te verkennen! Wel zo fijn als je Internet op Reis pas het ook goed (en de juiste is). Laten we samen naar een oplossing kijken! Heb je geen gebruik kunnen maken van de aangeschafte pas? Dan zal ik uiteraard de kosten voor je vergoeden middels een creditnota. Het bedrag zal dan in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Wel zo fijn!
Is het inmiddels wel gelukt om de juiste pas aan te schaffen? Anders kijk ik daar ook gelijk naar! In je profiel mis ik alleen nog je geboortedatum. Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik gelijk met je mee!
Fijn dat je meedenkt! Marokko is echt een aanrader om naar toe te gaan!
Ik heb geen nieuwe bundel aangeschaft omdat ik een beetje hoopte dat de XL bundel met terugwerkende kracht vanaf zaterdag in zou gaan en ik de aangeschafte 7GB nog lang niet op heb.
Ik kan alsnog een 2GB bundel ( we gaan over een paar dagen dus een 7GB is niet meer nodig). Is dat raadzaam?
Ik ontdekte gisteren pas dat mijn op reis bundel niet was ingegaan nadat ik zaterdag via SMS wel een bevestiging had gekregen van de aanschaf van de pas. Inmiddels zijn er flinke kosten gemaakt voor internet. Ik ga ervanuit dat deze ook kwijtgescholden worden?
Ik weet niet of ze voor jou zichtbaar zijn maar ik heb nog een printscreen toegevoegd van het bericht waarin jullie de XL14 aanraden om aan te schaffen ( ik zie in andere topics dat sommige mensen de verkeerde bundel aangeschaft hebben, maar de 14XL is door jullie aangeraden dus ik hoop dat dit wel de goede is.
En de andere printscreen is het bewijs van aanschaf afgelopen zaterdag.
Hi @Anketacken ik zie het inderdaad, dank voor de toelichting en ook de screenshots! Ik heb gelijk meegekeken in je account en ik zie dat de Internet Op Reis XL-pas - XL14 wel de juiste pas is voor Marokko. In je MijnOdido account kan je ook zien dat de pas is geactiveerd en dat je ook data verbruikt. Je hebt op dit moment nog 4.343 MB over van de 7.000 MB. Ook heb ik gekeken naar de extra kosten, maar ik zie dit niet terug in je account. Zag je dit ergens vermeld staan?
Alles staat dus helemaal goed ingesteld. Je hebt de juiste pas voor Internet in Marokko aangeschaft en daar maak je nu ook gebruik van. Werkt alles inmiddels naar behoren?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.