Mijn status van mijn esim blijft op geen verbinding staan. Telefoon en iwatch al gereset geen verschil.
Multisim iWatch heeft geen verbinding
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi
Maar ik ben best bereid om een grote uitzondering te maken en mee te kijken of ik iets voor je kan betekenen, is natuurlijk wel het proberen waard. Nooit geshoten is altijd mis!
Werkt het inmiddels al of nog steeds niet? Over welke Watch beschik je? Is het een Cellular versie? Kun je eventueel het modelnummer met mij delen? Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je tegenaanloopt?
Belangrijk : doe dit via de “Watch App” op je iPhone
1. Open de “Watch app” op je iPhone..
2. Ga naar Mobiel netwerk.
3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
5. Log via de “ Watch app” op je iPhone in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.
Zou je ook het volgende willen checken:
- De Apple Watch moet versie 8.1 of hoger hebben
Controleren: open de Watch app op de iPhone > Algemeen
Watch updaten gaat zo: open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.
- De iPhone moet iOS versie 15.1 of hoger hebben.
De iPhone 6s of hoger is geschikt voor iOS 15.1.
Let op: heeft de klant een Beta-versie (dit is een soort test-versie) van een nieuwe iOS-versie, dan kunnen we niet garanderen dat Multisim werkt. (Als de klant niet weet of hij een Beta-versie heeft, dan heeft hij er vast geen)
Controleren: open Instellingen > Algemeen > Info
iPhone updaten gaat via Instellingen > Algemeen > Software-update
- De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.
Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Ziet de klant die vraag niet? Dan moet hij de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
In je profiel zie ik alleen dat 1 letter in je postcode niet klopt, de rest komt wel overeen. Kun je de juiste postcode en bedrijfsnaam vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.