Skip to main content
Beantwoord

Multisim iWatch heeft geen verbinding

  • 28 april 2025
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Mijn status van mijn esim blijft op geen verbinding staan. Telefoon en iwatch al gereset geen verschil.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Jedekruijf, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je Multisim het doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik kijk bij je abonnement, zie ik dat het een zakelijk abonnement betreft. Klopt dat? Onze Community is eigenlijk voornamelijk bedoelt voor particuliere klanten, die elkaar helpen. Voor zakelijke vragen kun je het beste terecht bij onze telefonisch klantenservice: 0800-7112 of bij de telecombeheerder binnen je bedrijf. Dit heeft te maken met dat we bij zakelijke klanten beperkte rechten hebben. 

Maar ik ben best bereid om een grote uitzondering te maken en mee te kijken of ik iets voor je kan betekenen, is natuurlijk wel het proberen waard. Nooit geshoten is altijd mis! 

Werkt het inmiddels al of nog steeds niet? Over welke Watch beschik je? Is het een Cellular versie? Kun je eventueel het modelnummer met mij delen? Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je tegenaanloopt? 

Belangrijk : doe dit via de “Watch App” op je iPhone

1. Open de “Watch app” op je iPhone..

2. Ga naar Mobiel netwerk.

3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.

4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.

5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.

6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen

7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.

Zou je ook het volgende willen checken: 

  1. De Apple Watch moet versie 8.1 of hoger hebben

Controleren: open de Watch app op de iPhone > Algemeen
Watch updaten gaat zo: open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate.
Automatische updates moet aan staan.

 

  1. De iPhone moet iOS versie 15.1 of hoger hebben.

De iPhone 6s of hoger is geschikt voor iOS 15.1.
Let op: heeft de klant een Beta-versie (dit is een soort test-versie) van een nieuwe iOS-versie, dan kunnen we niet garanderen dat Multisim werkt. (Als de klant niet weet of hij een Beta-versie heeft, dan heeft hij er vast geen)

Controleren: open Instellingen > Algemeen > Info
iPhone updaten gaat via Instellingen > Algemeen > Software-update

 

  1. De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1?   Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Ziet de klant die vraag niet? Dan moet hij de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

 

In je profiel zie ik alleen dat 1 letter in je postcode niet klopt, de rest komt wel overeen. Kun je de juiste postcode en bedrijfsnaam vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4145 reacties
  • Antwoord
  • 28 april 2025

Hi ​@Jedekruijf, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je Multisim het doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik kijk bij je abonnement, zie ik dat het een zakelijk abonnement betreft. Klopt dat? Onze Community is eigenlijk voornamelijk bedoelt voor particuliere klanten, die elkaar helpen. Voor zakelijke vragen kun je het beste terecht bij onze telefonisch klantenservice: 0800-7112 of bij de telecombeheerder binnen je bedrijf. Dit heeft te maken met dat we bij zakelijke klanten beperkte rechten hebben. 

Maar ik ben best bereid om een grote uitzondering te maken en mee te kijken of ik iets voor je kan betekenen, is natuurlijk wel het proberen waard. Nooit geshoten is altijd mis! 

Werkt het inmiddels al of nog steeds niet? Over welke Watch beschik je? Is het een Cellular versie? Kun je eventueel het modelnummer met mij delen? Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je tegenaanloopt? 

Belangrijk : doe dit via de “Watch App” op je iPhone

1. Open de “Watch app” op je iPhone..

2. Ga naar Mobiel netwerk.

3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.

4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.

5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.

6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen

7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.

Zou je ook het volgende willen checken: 

  1. De Apple Watch moet versie 8.1 of hoger hebben

Controleren: open de Watch app op de iPhone > Algemeen
Watch updaten gaat zo: open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate.
Automatische updates moet aan staan.

 

  1. De iPhone moet iOS versie 15.1 of hoger hebben.

De iPhone 6s of hoger is geschikt voor iOS 15.1.
Let op: heeft de klant een Beta-versie (dit is een soort test-versie) van een nieuwe iOS-versie, dan kunnen we niet garanderen dat Multisim werkt. (Als de klant niet weet of hij een Beta-versie heeft, dan heeft hij er vast geen)

Controleren: open Instellingen > Algemeen > Info
iPhone updaten gaat via Instellingen > Algemeen > Software-update

 

  1. De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.

Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1?   Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Ziet de klant die vraag niet? Dan moet hij de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

 

In je profiel zie ik alleen dat 1 letter in je postcode niet klopt, de rest komt wel overeen. Kun je de juiste postcode en bedrijfsnaam vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen