Skip to main content
Beantwoord

Problemen 5G en op de storingskaart

Ik wou in de storings kaart kijken of er een probleem is in mijn woongebied, want het mobiele netwerk is zeer onstabiel. Maar de kaart zelf lijkt ook in storing…

Beste antwoord door Leo65

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@PixelJordy ​@Leo65 op dit moment kunnen jullie problemen ervaren met ons mobiele netwerk. We zien dat dit speelt op verschillende plekken in Nederland. Uiteraard, excuses voor het ongemak! We zijn hard op zoek naar de oorzaak en een oplossing. In het onderstaande topic houden we jullie op de hoogte! 

probleem is reeds opgelost...🤠

Bekijk origineel

5 reacties

Leo65
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 10 april 2025

Hier in Zuidwolde Groningen ook zo goed als geen snelheid….amper 1 Mbps download sneheid.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8868 reacties
  • 10 april 2025

Dat heeft met cache te maken. Probeer eens een andere browser, dan werkt het prima.

Er is wel een “algemene” storing aan de hand. Hier in Zuid holland merk ik niks, maar wellicht is het meer lokaal. Volg straks de updates hier.

Leo65
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 10 april 2025

Ik lees meerdere klachten van mensen, onder andere op tweakers.com.

Er moet iets aan de hand zijn met 5G, want 4G doet het wel…en het heeft niets te maken met cache want alle apparaten in huis die verbonden zijn met internet doen het slecht…..zelfs radio luisteren zit er niet in. Nu ik tijdelijke 5G in het modem heb uitgeschakeld draait het modem op 4G en werkt wel alles weer zoals het hoort…...uiteraard is de download en upload snelheid lager, maar beter dan amper 1Mbps snelheid via 5G.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@PixelJordy ​@Leo65 op dit moment kunnen jullie problemen ervaren met ons mobiele netwerk. We zien dat dit speelt op verschillende plekken in Nederland. Uiteraard, excuses voor het ongemak! We zijn hard op zoek naar de oorzaak en een oplossing. In het onderstaande topic houden we jullie op de hoogte! 

Leo65
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2025
Pharwin van Odido schreef:

probleem is reeds opgelost...🤠

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen