Skip to main content
Beantwoord

Ik kan steeds niet bellen en smsen

• 9 april 2025
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Mijn facturen zijn betaald, geen blokkade, geen storingen maar ik heb dagelijks dat ik uren niet kan bellen en sms’en al een week lang. Af en toe doet ie het even en kan ik bellen maar vervolgens een dag later ligt heel die verbinding er weer uit en krijg ik bij iedere sms die ik probeer te sturen mislukt en als ik bel wordt gelijk de verbinding verbroken. Heb al 5 keer de sim eruit gehaald en opnieuw ingedaan, telefoon gereset etc niets werkt. Ik word er helemaal naar van want ik heb een unlimited abonnement maar kan nu vaker niet dan wel bellen. Heel frustrerend en via de chat kan ik ook geen adviseur spreken dan zegt die bot dat ik moet bellen… leuk maar ik kan dus zoals ik al zei niet bellen dat is het hele probleem. 

Beste antwoord door eric

Heb je dit probleem “overal”? Dan zou je jouw simkaart eens in een ander mobiel toestel moeten proberen. Want dan klinkt het als een hardware issue.

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8971 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2025

Heb je dit probleem “overal”? Dan zou je jouw simkaart eens in een ander mobiel toestel moeten proberen. Want dan klinkt het als een hardware issue.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen