Hi @Mblom2604 van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je bij ons hebt gekozen voor een nieuwe Apple Watch, ik begrijp heel goed dat je ook onze Multisim geactiveerd wilt hebben. Laten we samen naar een oplossing kijken!
Op dit moment speelt er een technische issue met het activeren van onze Multisim op een Apple Watch. Uiteraard mijn excuses voor het ongemak. Onze technische specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Ik heb een kijkje genomen bij je abonnement en ik zie verder geen bijzonderheden die in de weg zouden kunnen staan. Alles staat goed ingesteld. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76715890. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn.
Ik hoop dat er snel een oplossing komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je!