Skip to main content
Beantwoord

Kan e-sim niet aanvragen in app/browser

  • 14 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik probeer al een aantal uur mijn e-sim aan te vragen. Ik moest mijn telefoon resetten naar fabrieksinstellingen door een ongerelateerd probleem, en krijg nu niet meer mijn e-sim erop. Ik heb ook geprobeerd de oude QR-code te gebruiken, maar dit werkt niet. Ik krijg onderstaande foutmelding als ik probeer een nieuwe aan te vragen:

Er is een fout opgetreden
Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.

Ik heb het geprobeerd in verschillende browsers, op verschillende apparaten en op verschillende netwerken.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @yj12, wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je eSIM, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je je toestel terugzet naar fabrieksinstellingen, gaat alles verloren, dus ook de gekoppelde eSIM. De QR-code is altijd maar 1x te scannen, vandaar dat het niet nog een keer lukt. Ik heb gelijk meegekeken in je account en ik zag dat ik dezelfde foutmelding kreeg. Ik heb het op een andere manier geprobeerd via mijn systeem en het is gelukt. De nieuwe eSIM heb ik zojuist per mail naar je verstuurd. Daar kun je de QR-code scannen met je toestel. Je kunt proberen om via iDIN (bankverificatie) de eSIM te activeren. Mocht het niet lukken, laat dan weten wanneer je de QR-code hebt gescand. Dan kan ik je helpen met de activatie! 

Ik verneem het graag van je! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4163 reacties
  • Antwoord
  • 15 oktober 2024

Hallo @yj12, wel zo fijn als je gebruik kunt maken van je eSIM, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je je toestel terugzet naar fabrieksinstellingen, gaat alles verloren, dus ook de gekoppelde eSIM. De QR-code is altijd maar 1x te scannen, vandaar dat het niet nog een keer lukt. Ik heb gelijk meegekeken in je account en ik zag dat ik dezelfde foutmelding kreeg. Ik heb het op een andere manier geprobeerd via mijn systeem en het is gelukt. De nieuwe eSIM heb ik zojuist per mail naar je verstuurd. Daar kun je de QR-code scannen met je toestel. Je kunt proberen om via iDIN (bankverificatie) de eSIM te activeren. Mocht het niet lukken, laat dan weten wanneer je de QR-code hebt gescand. Dan kan ik je helpen met de activatie! 

Ik verneem het graag van je! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2024

Hi, ik heb de eSIM gedownload, maar het activeren met iDIN werkt ook niet.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@yj12 Geen zorgen, ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het moeten werken! 

Ik hoor het graag! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen