Skip to main content

Odido NL acount komt niet in aanmerking voor mobiele netwerk


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn Apple Watch Ultra 2 kan ik niet activeren.

gisteren in de Odido shop gekocht, daar zouden ze het activeren maar kan geen netwerk selecteren.

 

meerdere forums gelezen en opties geprobeerd.

-horloge meerdere malen ontkoppeld.

-netwerk instellingen hersteld.

etc.

 

nog meer opties?

Uitgelichte reactie

21 juni 2024

Hallo @Gebruiker200624, deze kan ik wel voor je wijzigen! Welke gebruikersnaam zou je willen hebben? Daarnaast is er op dit moment een klein technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Graag wil ik dit voor je doorzetten naar ons IT-team. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2138, kan dat kloppen? Graag ontvang ik onderstaande informatie van je: 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, ik heb direct je gebruikersnaam gewijzigd naar Gebruiker200624. Je 06-nummer stond namelijk openbaar. Er komt zo snel mogelijk iemand bij je! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 juni 2024

Dankje! Ik zag idd mijn nummer staan, maar zag niet waar ik het kon wijzigen .Waar kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Gebruiker200624, deze kan ik wel voor je wijzigen! Welke gebruikersnaam zou je willen hebben? Daarnaast is er op dit moment een klein technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Graag wil ik dit voor je doorzetten naar ons IT-team. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2138, kan dat kloppen? Graag ontvang ik onderstaande informatie van je: 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 juni 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Gebruiker200624, deze kan ik wel voor je wijzigen! Welke gebruikersnaam zou je willen hebben? Daarnaast is er op dit moment een klein technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Graag wil ik dit voor je doorzetten naar ons IT-team. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2138, kan dat kloppen? Graag ontvang ik onderstaande informatie van je: 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?

Hallo Pharwin,

Bedankt voor je reactie!

Als gebruikersnaam graag MarcN als dat kan.

mijn nummer eindigt idd op ****2138

 

  • Apple Watch Ultra 2, MRET3NF/A
  • iPhone IOS 17.5.1
  • WatchOS 10.5 (21T576)
  • Achter aanbieder staat een minteken  - 

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@MarcN123 Dank voor de toelichting! Ik heb zojuist een case voor je doorgezet (casenummer: 71505064). Zij zullen dit voor je onderzoeken en telefonisch of per mail bij je terugkomen met meer duidelijkheid. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren wegens de drukte. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen