Hallo @roelruijs, van harte welkom op onze Community! Wat gek dat je eSIM ineens verdwenen is, dat zou niet moeten. Had je toevallig je toestel al een keer opnieuw opgestart? Wat krijg je bijvoorbeeld te zien in de instellingen van je toestel (bij simkaartbeheer)? Krijg je daar alleen je lokale simkaart te zien? Kun je dan wel of niet kiezen voor je eSIM? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***281. Daarbij zie ik wel dat je gebruikmaakt van een fysieke simkaart, deze heeft het simkaartnummer dat eindigt op ***2413. Deze staat op dit moment gekoppeld een je abonnement. Op wat voor manier had je de eSIM aangevraagd en was deze ook gekoppeld (QR-code gescand met je toestel) en geactiveerd? Er staat op dit moment bij dat nummer ook geen eSIM gekoppeld of klaar voor activatie. Of gaat het toevallig om een ander nummer? Zou je in dat geval, het nummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken!
Heb je toevallig toegang tot je Mijn Odido account en kun je inloggen? Dan kan ik eventueel een nieuwe eSIM voor je klaarzetten, zodat je de QR-code kunt scannen met je toestel. Daarna kun je de eSIM zelf activeren via je account.
Ik verneem het graag van je!