Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding buitenland + eSIM werkt niet

Ik zit op Sicilie en heb geen verbinding. Allees werkte prima in Nederland. In Denemarken een paar weken geleden werkten het ook niet en ik moest handmatig een netwerkt kiezen. Heb ik nu ook hier probeert, maar het werkt niet.

Ik denk dat het aan mijn simkaart ligt. Ik gebruik nog steeds een oude Tele2 simkaart, omdat mijn e-sim nooit heeft gewerkt. Ik heb het al lang geactiveerd, maar als ik het 'aanzet' krijg ik een foutmelding; sim2 is niet geregistreerd..

Hulp!

Beste antwoord door sirijensen

Heb een nieuwe APN ingesteld en nu werkt het. Dus smartsites.t-mobile werkt wel, maar niet smartsites.odido.nl

Bekijk origineel

6 reacties

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 180 reacties
  • 31 maart 2024

Heb je roaming aan staan?

Ik heb ook 2 oude Tele2 sim kaarten.

Dat is nooit een probleem geweest.

eSIM weet ik niets van.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 maart 2024

Ja roaming staat aan. Het werkte in Denemarken 3 weken geleden toen ik een netwerk handmatig had gekozen. Maar dit werkt nu niet meer/hier. De automatische netwerk functie werkt helemaal niet in het buitenland (heb een Galaxy S23, dus een nieuwe mobiel)

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2024

Heb een nieuwe APN ingesteld en nu werkt het. Dus smartsites.t-mobile werkt wel, maar niet smartsites.odido.nl

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 180 reacties
  • 31 maart 2024

Mooi!

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9265 reacties
  • 31 maart 2024

Smartsites.odido.nl is een niet bestaande APN..

Dus, je hebt het goed opgelost.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 april 2024

Haha echt? Die heb ik online gevonden en werkte in NL en DK (wel alleen als handmatig netwerk ging zoeken in DK )

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen