Skip to main content
Beantwoord

eSim activeren op iPhone 15 lukt niet, ben on bereikbaar

  • 23 February 2024
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement aangeschaft met een nieuw toestel, de iPhone 15 Pro Max. Ik heb de QR-code ontvangen, maar het lukt me niet om mijn eSIM te activeren. Ik loop vast in de chatbot en kan niet bellen. HELP!

Mijn mobiele abonnement staat ook niet in Mijn Odido of app. Ik krijg het volgende bericht wanneer ik het probeer te activeren op Mijn Odido:"Probleem bij het ophalen van gegevens”.

 

Graag hulp met spoed. Ik kan niet niemand bereiken.

Beste antwoord door Cristien

Hallo @Lothar24 Ga even langs één Odido shop als dat mogelijk is?!

https://www.odido.nl/winkels 
De moderators zijn al naar huis en in het weekend kan het iets langer duren.

Je mag uiteraard ook hier wachten op hulp maar dan moet je wel even geduld hebben 

MVG. 

Bekijk origineel

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 23 februari 2024

Hallo @Lothar24 Ga even langs één Odido shop als dat mogelijk is?!

https://www.odido.nl/winkels 
De moderators zijn al naar huis en in het weekend kan het iets langer duren.

Je mag uiteraard ook hier wachten op hulp maar dan moet je wel even geduld hebben 

MVG. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen